Страница 1 из 1

Сортировочные горки

Добавлено: 07 дек 2009, 20:56
Muller
Хотелось бы узнать как с этим делом на БЧ) Где они есть большие ли? сколько тормозных позиций? сохранилась ли такая древняя профессия как регулировщик скорости движения вагонов( аля башмачник)

Re: Сортоировочные горки

Добавлено: 07 дек 2009, 21:24
Vavan
НЯЗ, в Молодечно есть (по местному телевидению когда-то сюжет про станцию показывали, тогда и узнал :) )

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 08 дек 2009, 05:37
Андрэй ГМ
У Гомелі 2 сартавальныя горкі - на станцыях Гомель-Цотны і Гомель-Няцотны. Над апошняй горкай праходзіць пешаходны шляхаправод. Ёсьць таксама горка ў Жлобіне. Наконт памеру - ня ведаю, з чым параўноўваць, і цотнай горкі сам блізка ня бачыў.

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 08 дек 2009, 20:58
Евгений Громов
Muller писал(а): сохранилась ли такая древняя профессия как регулировщик скорости движения вагонов( аля башмачник)
Конечно!
Практически повсеместно сохранилась!
Самый оживлённый пример - Витебск.
Калинковичи
Полоцк
Жлобин

С замедлителями:
Гомель Нечётный - три тормозные позиции, там замедлители.
Новополоцк
Минск Сортировочный

Про остальные не говорю ибо точно не знаю. Вообще горок много.

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 09 дек 2009, 02:40
Кастусь Шыталь
В Крулевщизне уже лет десять как минимум горка не работает. Года два назад уже и путь через неё разобрали.

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 27 фев 2010, 02:53
Constalex
От замначальника станции Витебск слышал, что в Витебске сама высокая горка на БЧ, что то более 3 метров.

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 27 фев 2010, 08:35
Николай Луцевич
Башмачники есть на ст. Степянка в Минске.

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 27 фев 2010, 23:31
mumu
Горки работают на всех узлах. Они там просто необходимы. Василевичи и Тереховку не считаем. :) И в Барбарове тоже есть. Третья тормозная позиция у них башмаками тормозится. Даже там, где на всех тормозных позициях есть замедлители, башмачник, хотя бы один, есть на подстраховке.

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 28 фев 2010, 18:36
Евгений Громов
В Крулевщизне и Воропаево тоже нет :-)

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 23 янв 2012, 19:00
dima_
Брест Северный — две.
Есть и на Бресте Восточном.

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 24 авг 2013, 23:31
Vavan
Беларуская чыгунка аўтаматызуе працу сартавальных станцый, павышае бяспеку руху і захаванасць рухомага саставу

21 жніўня

Перспектывы далейшага супрацоўніцтва ў сферы ўкаранення сучасных тэхналогій, якія забяспечваюць аўтаматызацыю працы сартавальных горак, беларускія чыгуначнікі напярэдадні на станцыі Мінск-Сартавальны абмеркавалі з прадстаўнікамі інстытута «Гипротранссигналсвязь» філіяла ААТ «Росжелдорпроект», а таксама работнікамі ААТ «Літоўскія чыгункі».

Літоўскія чыгуначнікі вывучаюць вопыт выкарыстання на беларускай магістралі расійскай сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС. Яна прызначана для аўтаматычнага кіравання стрэлкамі і запавольнік ў працэсе расфарміравання саставаў на сартавальных горках станцый.

Беларуская чыгунка эксплуатуе сістэму ГАЦ-АРС ГТСС на трох станцыях: Магілёў-2, Маладзечна, Мінск-Сартавальны. Да канца жніўня 2013 г. плануецца, што гэтая сістэма, але ўжо з прымяненнем новых тэхнічных рашэнняў, якія павышаюць эфектыўнасць яе эксплуатацыі, запрацуе яшчэ і на сартавальнай горцы станцыі Калінкавічы, дзе цяпер завяршаюцца будаўніча-мантажныя работы.

Сістэма станоўча зарэкамендавала сябе ў рабоце, у тым ліку і на найбуйнейшай сартавальнай станцыі Мінск-Сартавальны. Штосутачна тут прымаецца больш за 60 цягнікоў, на сартавальнай горцы перапрацоўваецца каля 3 тыс. вагонаў. Сярэднесутачны вагонаабарот станцыі — 7 тыс. вагонаў.

Мінск-Сартавальны забяспечвае арганізацыю перапрацоўкі і бесперашкоднага пропуску транзітнага вагонапатоку з чатырох кірункаў: Мінск—Брэст, Мінск—Орша, Мінск—Маладзечна, Мінск—Гомель. У гэтакiх напружаных умовах працы сартавальнай горкі, па словах спецыялістаў, адмоў у працы сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС, якія пацягнулі б за сабой парушэнне ўмоў бяспекі роспуску саставаў, не было.

— Абсталяванне дазваляе ў аўтаматычным рэжыме кіраваць працай горкі і ажыццяўляць так званае «прыцэльнае» тармажэнне вагонаў, а таксама павысіць узровень бяспекі руху вагонаў, захаванасць рухомага саставу і грузаў, што перавозяцца — падкрэсліў намеснік начальніка службы перавозак Упраўлення Беларускай чыгункі Уладзімір Бекеш. — Акрамя таго, што не менш важна, мы змаглі вывесці з небяспечнай зоны работнікаў, якія займаліся рэгуляваннем хуткасці руху вагонаў.

Дарэчы, для Беларусі супрацоўніцтва з расійскімі калегамі па ўкараненні сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС — гэта яшчэ і прыклад вытворчай кааперацыі. Тэхналогія расійская, а частка камплектуючых для вырабу абсталявання беларускай вытворчасці (Брэсцкі электратэхнічны завод, прадпрыемства «Белсофт», а таксама Маладзечанскі электрамеханічны завод).

Не выключана, што беларускае абсталяванне і вопыт можа быць запатрабаваны літоўскімі чыгуначнікамі пры мадэрнізацыі сваіх сартавальных станцый. Сваю зацікаўленасць суадносінамі кошт-якасць-эфектыўнасць эксплуатацыі сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС чыгуначнікі з Літвы выказалі як расіянам, так і беларусам.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
http://www.rw.by/print/be/corporate/pre ... a_tamatiz/

Re: Сортировочные горки

Добавлено: 06 сен 2013, 22:43
Андрэй ГМ
Андрэй ГМ писал(а):У Гомелі 2 сартавальныя горкі - на станцыях Гомель-Цотны і Гомель-Няцотны. Над апошняй горкай праходзіць пешаходны шляхаправод. Ёсьць таксама горка ў Жлобіне. Наконт памеру - ня ведаю, з чым параўноўваць, і цотнай горкі сам блізка ня бачыў.
і на Цэнтраліце, але нізкая