Сортировочные горки
Модератор: Евгений Громов
Сортировочные горки
Хотелось бы узнать как с этим делом на БЧ) Где они есть большие ли? сколько тормозных позиций? сохранилась ли такая древняя профессия как регулировщик скорости движения вагонов( аля башмачник)
Последний раз редактировалось Muller 07 дек 2009, 21:25, всего редактировалось 1 раз.
Re: Сортоировочные горки
НЯЗ, в Молодечно есть (по местному телевидению когда-то сюжет про станцию показывали, тогда и узнал
)

Re: Сортировочные горки
У Гомелі 2 сартавальныя горкі - на станцыях Гомель-Цотны і Гомель-Няцотны. Над апошняй горкай праходзіць пешаходны шляхаправод. Ёсьць таксама горка ў Жлобіне. Наконт памеру - ня ведаю, з чым параўноўваць, і цотнай горкі сам блізка ня бачыў.
За зьняволеных і гнаных за праўду Госпаду памолімся.
За тых, хто загінуў за праўду, Госпаду памолімся.
За тых, хто загінуў за праўду, Госпаду памолімся.
- Евгений Громов
- Site Admin
- Сообщения: 8510
- Зарегистрирован: 07 дек 2005, 20:41
- Откуда: Место у рельсов
- Контактная информация:
Re: Сортировочные горки
Конечно!Muller писал(а): сохранилась ли такая древняя профессия как регулировщик скорости движения вагонов( аля башмачник)
Практически повсеместно сохранилась!
Самый оживлённый пример - Витебск.
Калинковичи
Полоцк
Жлобин
С замедлителями:
Гомель Нечётный - три тормозные позиции, там замедлители.
Новополоцк
Минск Сортировочный
Про остальные не говорю ибо точно не знаю. Вообще горок много.
-
- Сообщения: 866
- Зарегистрирован: 12 мар 2006, 08:14
- Откуда: Oddz. dr. Królewszczyzna dyr. Wilno
Re: Сортировочные горки
В Крулевщизне уже лет десять как минимум горка не работает. Года два назад уже и путь через неё разобрали.
Re: Сортировочные горки
От замначальника станции Витебск слышал, что в Витебске сама высокая горка на БЧ, что то более 3 метров.
Руссо туристо - облико морале!
- Николай Луцевич
- Сообщения: 1691
- Зарегистрирован: 18 сен 2006, 21:51
- Откуда: Полесский забулдон
Re: Сортировочные горки
Горки работают на всех узлах. Они там просто необходимы. Василевичи и Тереховку не считаем.
И в Барбарове тоже есть. Третья тормозная позиция у них башмаками тормозится. Даже там, где на всех тормозных позициях есть замедлители, башмачник, хотя бы один, есть на подстраховке.

- Евгений Громов
- Site Admin
- Сообщения: 8510
- Зарегистрирован: 07 дек 2005, 20:41
- Откуда: Место у рельсов
- Контактная информация:
Re: Сортировочные горки
В Крулевщизне и Воропаево тоже нет 

Re: Сортировочные горки
Брест Северный — две.
Есть и на Бресте Восточном.
Есть и на Бресте Восточном.
Re: Сортировочные горки
http://www.rw.by/print/be/corporate/pre ... a_tamatiz/Беларуская чыгунка аўтаматызуе працу сартавальных станцый, павышае бяспеку руху і захаванасць рухомага саставу
21 жніўня
Перспектывы далейшага супрацоўніцтва ў сферы ўкаранення сучасных тэхналогій, якія забяспечваюць аўтаматызацыю працы сартавальных горак, беларускія чыгуначнікі напярэдадні на станцыі Мінск-Сартавальны абмеркавалі з прадстаўнікамі інстытута «Гипротранссигналсвязь» філіяла ААТ «Росжелдорпроект», а таксама работнікамі ААТ «Літоўскія чыгункі».
Літоўскія чыгуначнікі вывучаюць вопыт выкарыстання на беларускай магістралі расійскай сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС. Яна прызначана для аўтаматычнага кіравання стрэлкамі і запавольнік ў працэсе расфарміравання саставаў на сартавальных горках станцый.
Беларуская чыгунка эксплуатуе сістэму ГАЦ-АРС ГТСС на трох станцыях: Магілёў-2, Маладзечна, Мінск-Сартавальны. Да канца жніўня 2013 г. плануецца, што гэтая сістэма, але ўжо з прымяненнем новых тэхнічных рашэнняў, якія павышаюць эфектыўнасць яе эксплуатацыі, запрацуе яшчэ і на сартавальнай горцы станцыі Калінкавічы, дзе цяпер завяршаюцца будаўніча-мантажныя работы.
Сістэма станоўча зарэкамендавала сябе ў рабоце, у тым ліку і на найбуйнейшай сартавальнай станцыі Мінск-Сартавальны. Штосутачна тут прымаецца больш за 60 цягнікоў, на сартавальнай горцы перапрацоўваецца каля 3 тыс. вагонаў. Сярэднесутачны вагонаабарот станцыі — 7 тыс. вагонаў.
Мінск-Сартавальны забяспечвае арганізацыю перапрацоўкі і бесперашкоднага пропуску транзітнага вагонапатоку з чатырох кірункаў: Мінск—Брэст, Мінск—Орша, Мінск—Маладзечна, Мінск—Гомель. У гэтакiх напружаных умовах працы сартавальнай горкі, па словах спецыялістаў, адмоў у працы сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС, якія пацягнулі б за сабой парушэнне ўмоў бяспекі роспуску саставаў, не было.
— Абсталяванне дазваляе ў аўтаматычным рэжыме кіраваць працай горкі і ажыццяўляць так званае «прыцэльнае» тармажэнне вагонаў, а таксама павысіць узровень бяспекі руху вагонаў, захаванасць рухомага саставу і грузаў, што перавозяцца — падкрэсліў намеснік начальніка службы перавозак Упраўлення Беларускай чыгункі Уладзімір Бекеш. — Акрамя таго, што не менш важна, мы змаглі вывесці з небяспечнай зоны работнікаў, якія займаліся рэгуляваннем хуткасці руху вагонаў.
Дарэчы, для Беларусі супрацоўніцтва з расійскімі калегамі па ўкараненні сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС — гэта яшчэ і прыклад вытворчай кааперацыі. Тэхналогія расійская, а частка камплектуючых для вырабу абсталявання беларускай вытворчасці (Брэсцкі электратэхнічны завод, прадпрыемства «Белсофт», а таксама Маладзечанскі электрамеханічны завод).
Не выключана, што беларускае абсталяванне і вопыт можа быць запатрабаваны літоўскімі чыгуначнікамі пры мадэрнізацыі сваіх сартавальных станцый. Сваю зацікаўленасць суадносінамі кошт-якасць-эфектыўнасць эксплуатацыі сістэмы ГАЦ-АРС ГТСС чыгуначнікі з Літвы выказалі як расіянам, так і беларусам.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Re: Сортировочные горки
і на Цэнтраліце, але нізкаяАндрэй ГМ писал(а):У Гомелі 2 сартавальныя горкі - на станцыях Гомель-Цотны і Гомель-Няцотны. Над апошняй горкай праходзіць пешаходны шляхаправод. Ёсьць таксама горка ў Жлобіне. Наконт памеру - ня ведаю, з чым параўноўваць, і цотнай горкі сам блізка ня бачыў.
За зьняволеных і гнаных за праўду Госпаду памолімся.
За тых, хто загінуў за праўду, Госпаду памолімся.
За тых, хто загінуў за праўду, Госпаду памолімся.