Страница 11 из 16

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 26 дек 2018, 17:00
Евгений Громов
Нам тут подвезли истинных вкусняшек для ценителей: свежие служебные расписания.
По БЧ пассажирские, пригродные и грузовые.
По УЗ пассажирские.
По Латвии: пассажирские международные и грузовые.

Скачать без SMS и регистрации можно тут.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 26 дек 2018, 17:11
Görlitz
Расцеловал бы :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 26 дек 2018, 19:32
dima_
Прекрасный-таки поезд №7664 Брест — Минск-Северный :) С единственной технической остановкой в Ивацевичах)

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 26 дек 2018, 20:28
Интагар
Блин, а я думал, что №663 наркоманский... А тут и похлеще есть :)

Ааа, №7664 - это резак из-под №663... Круто.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 26 дек 2018, 21:29
Valentian
Кастусь Шыталь писал(а): 19 дек 2018, 09:59 Можа, як адменяць Орша - Лепель (учора ён з Лепеля да Оршы ішоў з 88 вольнымі месцамі, то бок пусты), то на гэты маршрут ДП1 паставяць?
В служебке как раз ДП1 и указан.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 26 дек 2018, 22:05
Mr_ask
В шоке был что есть разделение по базе вагонов... Книжку получил месяц назад...
Спасибо...

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 26 дек 2018, 22:51
Vavan
TRAINer писал(а): 26 дек 2018, 17:00 Нам тут подвезли истинных вкусняшек для ценителей: свежие служебные расписания.
Спасибо!

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 27 дек 2018, 12:10
Rabbit1975
Кто-то хотел сидячку на Стриж в нечётном направлении....За сутки до отправления из Москвы вывалилась (чуть меньше)
То есть при проезде из Орши/Минска разбивка по Бресту вполне реальна.
Только внутрибелорусский билет нужно хватать в 12 дня четверга или субботы.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 29 дек 2018, 15:15
Varjat
TRAINer писал(а): 26 дек 2018, 17:00 Нам тут подвезли истинных вкусняшек для ценителей
Присоединяюсь к благодарностям!

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 04 янв 2019, 08:41
Elk88
И как всегда, животрепещущий вопрос от меня)
Что сейчас из пассажирских поездов на участке Гомель-Минск ходит под электровозами, и какие подвязки?

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 05 янв 2019, 19:44
Евгений Громов
Добавили пригородное и грузовое расписание по Ивано-Франковской дирекции Львовской ж.д.
https://railwayz.info/timetables/suburban/
https://railwayz.info/timetables/freight/

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 06 янв 2019, 16:31
Вячеслав
Всім велика дяка за розклади :)

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 11 янв 2019, 10:46
dima_
Как-то мимо пролетела тема с частичной отменой ускоренной электрички Брест - Барановичи в 17:40. Сам ей не раз пользовался, очень удобная. Люди писали петицию, пришёл им ответ, что в принципе не против вернуть всё как было.
https://petitions.by/petitions/2013

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 17 янв 2019, 19:19
Кастусь Шыталь
Я тут зварот ў НОД-1 напісаў, прапаную, каб трохі скарэктавалі графік электрацягніка №6109 - каб можна было перасесці на дызель №6626. Тых, хто ездзіць у гэтым накірунку, прашу прадубляваць зварот, ці напісаць свой. @Vavan, Вам не цяжка будзе?
Прашу разгледзець наступную прапанову па змене раскладу руху цягнікоў.

Паводле раскладу руху цягнікоў на 2018/2019 год, цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа №6109, які адпраўляецца са станцыі Мінск-Пасажырскі а 07:23, прыбывае на станцыю Маладзечна а 09:25, а цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа №6626 Маладзечна – Полацк адыходзіць са станцыі Маладзечна а 09:20.

Пасажыры, якія накіроўваюцца з Мінска на станцыі і прыпыначныя пункты лініі Маладзечна – Полацк, мусяць выязджаць цягніком №6107, які адыходзіць са станцыі Мінск-Пасажырскі а 06:25 і прыбывае на станцыю Маладзечна а 08:20. Такі спосаб паездкі не вельмі зручны, бо выезд з Мінска вельмі ранні, чаканне перасадкі ў Маладзечне займае адну гадзіну, а час паездкі занадта доўгі. Тым не менш, з-за адсутнасці альтэрнатывы, такім спосабам паездкі карыстаюцца кожны дзень дзясяткі пасажыраў, а ў выхадныя дні і ў летні час – больш за сотню.

У сувязі з гэтым прапаную разгледзець магчымасць змены расклада цягніка №6109 – прызначыць яго адпраўленнем са станцыі Мінск-Пасажырскі а 07:11 і прыбыццём на станцыю Маладзечна а 09:03. У такім выпадку стаянка пад абгонам цягніком №805 адбывалася б па станцыі Беларусь (07:49-07:57), а стаянка пад абгонам цягніком №801 не была б патрэбная, бо цягнік №6109 прыбываў бы на станцыю Маладзечна раней за цягнік №801.

Калі б дадзеная прапанова была прынятая, то час паездкі цягнікамі рэгіянальных ліній эканом-класа паміж Мінскам і станцыямі ўчастка Маладзечна – Полацк скараціўся б на 46 хвілін, а час выезду з Мінска стаў бы больш зручны для пасажыраў. Гэта было б значным паляпшэннем транспартнага злучэння з Мінскам для жыхароў населеных пунктаў Мінскай і Віцебскай абласцей, якія не маюць іншага транспарта да Мінска, акрамя цягнікоў рэгіянальных ліній эканом-класа.

Прашу разгледзець дадзеную прапанову – і ў выпадку, калі няма непераадольных тэхнічных перашкодаў - унесці змены ў расклад цягніка №6109 і забяспечыць магчымасць перасадкі з цягніка №6109 на цягнік №6626.

Аб выніках разгляду зварота прашу паведаміць у тэрмін, вызначаны заканадаўствам.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 18 янв 2019, 01:14
Vavan
Я не супраць, толькі трошкі заняты зараз. Як будзе час, тады пастараюся штосьці напісаць. Магчыма, не так красамоўна :)

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 18 янв 2019, 17:04
sgr
Поезд четырех столиц будет курсировать чаще

18 января, Киев /БЕЛТА - УКРИНФОРМ/. Поезд, соединяющий Киев, Минск, Вильнюс и Ригу, с 30 января изменяет график движения. Об этом сообщил председатель правления АО "Укрзализныця" Евгений Кравцов в Facebook.

"Поезд "Четыре столицы" будет курсировать чаще. С 30 января меняем график - рейсы будут один раз в четыре дня. На сегодня поезд ездит раз в неделю. При этом расписание движения не меняем", - написано в сообщении.

Также глава железной дороги отметил экономическую рентабельность этого сообщения. "Населенность в направлении Киев - Рига составляет 49%, в обратном - 40%. Это хорошие показатели, говорящие о популярности сообщения в европейские столицы и его экономической рентабельности для украинской железной дороги", - отметил Евгений Кравцов. В первый рейс поезд четырех столиц отправился в конце сентября 2018 года.
https://www.belta.by/society/view/poezd ... 3235-2019/

Пишут про курсирование раз в 4 дня. Не густо. Надеюсь 87/88 Минск - Рига в режим "по указанию" не собираются переводить?

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 19 янв 2019, 16:57
Shurer
87/88 Минск - Рига будет курсировать также раз в 4 дня, но так, чтобы из Риги в Минск и обратно можно было добраться каждый 2ой день либо через Дпилс, либо через Вильнюс на поезде Киев - Рига

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 19 янв 2019, 16:59
Valentian
sgr писал(а): 18 янв 2019, 17:04 Пишут про курсирование раз в 4 дня. Не густо. Надеюсь 87/88 Минск - Рига в режим "по указанию" не собираются переводить?
По назначению с нового графика вроде как.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 21 янв 2019, 08:58
fedaleks82
Shurer писал(а): 19 янв 2019, 16:57 87/88 Минск - Рига будет курсировать также раз в 4 дня, но так, чтобы из Риги в Минск и обратно можно было добраться каждый 2ой день либо через Дпилс, либо через Вильнюс на поезде Киев - Рига
С одной стороны, хорошо, что Рига-Минск через Даугавпилс не убили полностью, но время у него намного удобнее в обратном направлении по сравнению с Рига-Киев

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 05 фев 2019, 11:28
Кастусь Шыталь
Атрымаў адказ з НОД-1 на прапанову змяніць расклад цягніка №6109. Адказалі адмоўна, цьмяна спаслаўшыся на "тэхнічныя магчымасці". А таксама напісалі, што прапанавалі кіраўніцтву БЧ зрабіць больш раннім адпраўленне цягніка №6626 з Маладзечна - што зусім не добра, бо калі ён раней адправіцца з Маладзечна, то будзе даўжэй стаяць у Крулеўшчыне. А каму гэта трэба?

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 05 фев 2019, 11:29
Кастусь Шыталь
Ну, і я абскардзіў гэты адказ у Кіраўніцтва Беларускай Чыгункі.
Абскарджваю адказ №71-10-14/Ш-42 ад 4 лютага 2019 года, атрыманы з УП “Мінскае аддзяленне Беларускай Чыгункі” на мой зварот ад 17 студзеня 2019 года (тэксты звароту і адказа знаходзяцца ў далучаным файле).

Я звяртаўся ў Мінскае аддзяленне Беларускай Чыгункі з прапановай змяніць расклад цягніка №6109 Мінск-Пасажырскі – Маладзечна такім чынам, каб была магчымасць перасадкі з яго на цягнік №6626 Маладзечна – Полацк - зрабіць больш зручным час выезду з Мінска, а таксама зменшыць час чакання перасадкі ў Маладзечне для пасажыраў, якія накіроўваюцца з Мінска на станцыі ўчастка Маладзечна – Полацк.

Справа набыла розгалас у сацыяльных сетках, а таксама на інфармацыйных рэсурсах у сетцы інтэрнэт (https://kraj.by/belarus/news/sobitiya/- ... 2019-01-22)

Адказ на прапанову быў адмоўны, пры гэтым аддзяленне чыгункі спасылаецца на “наяўныя тэхнічныя магчымасці”, але не тлумачыць, што канкрэтна замінае рэалізаваць прапанову.

Таксама ў адказе гаворыцца, што “для паляпшэння абслугоўвання пасажыраў і скарачэння часу чакання перасадкі на станцыі Маладзечна кіраўніцтву чыгункі прапанавана разгледзець магчымасць арганізацыі перасадкі шляхам пераносу на больш ранні час адпраўлення з пачатковай станцыі цягніка рэгіянальных ліній эканом-класа №6626 Маладзечна – Полацк”.

У сувязі з вышэйпададзеным:

1. Прашу паведаміць, якія канкрэтна тэхнічныя прычыны замінаюць рэалізацыі пададзенай мной прапановы па змене раскладу цягніка №6109. Я разумею, што такія прычыны могуць аб’ектыўна існаваць, і не валодаю ўсім аб’ёмам інфармацыі аб тэхнічных умовах арганізацыі руху. Аднак, з улікам значнага розгаласу, які набыла дадзеная справа, і для падвышэння даверу грамадзянаў да Беларускай Чыгункі – прашу паведаміць пра гэтыя прычыны.

У выпадку, калі б такія прычыны не аказаліся немагчымымі для пераадолення, прашу паўторна разгледзець магчымасць рэалізацыі прапановы па змене раскладу цягніка №6109.

2. Даводжу да Вашага ведама сваю думку, што змена часу адпраўлення цягніка №6626 з больш раннім адпраўленнем са станцыі Маладзечна, пра якую гаворыцца ў адказе Мінскага аддзялення Беларускай Чыгункі, не з’яўляецца пажаданай.

Цягнік №6626 мае скрыжаванне і ўзгодненую перасадку па станцыі Крулеўшчына з цягніком №6623 Полацк – Паставы. Больш ранняе адпраўленне са станцыі Маладзечна прывяло б да павелічэння часу стаянкі цягніка №6626 па станцыі Крулеўшчына і павелічэння часу чакання перасадкі на цягнік №6623 па станцыі Крулеўшчына. Такая змена: 1) не вырашыла б пытанне ранняга выезду з Мінска цягніком №6107, 2) значна павялічыла б час у руху для пасажыраў, якія накіроўваюцца са станцый участка Маладзечна – Крулеўшчына на станцыі ўчасткаў Крулеўшчына – Полацк і Крулеўшчына – Паставы, што выклікала б нараканні пасажыраў.

У сувязі з гэтым, прашу не змяняць час адпраўлення цягніка №6626 са станцыі Маладзечна.

3. Прашу ўлічваць прапанову аб арганізацыі перасадкі з цягніка №6109 на цягнік №6626 пры распрацоўцы графіка руху цягнікоў на 2019/2020 гады.

Да звароту прыкладаецца: 1 (адзін) файл архіва ў фармаце ZIP.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 06 фев 2019, 07:53
dima_
Кастусь, я цалкам падтрымліваю ініцыятывы па ўдасканаленні расклада... Але. Памятаю, у мінулы раз зручная перасадка з аднаго цягніка на другі зламала нейкую іншую зручную перасадку (дакладна не памятаю). Ці не будзе так і на гэты раз?

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 06 фев 2019, 10:19
Кастусь Шыталь
dima_ писал(а): 06 фев 2019, 07:53 Кастусь, я цалкам падтрымліваю ініцыятывы па ўдасканаленні расклада... Але. Памятаю, у мінулы раз зручная перасадка з аднаго цягніка на другі зламала нейкую іншую зручную перасадку (дакладна не памятаю). Ці не будзе так і на гэты раз?
Была такая справа - "паляцела" перасадка з цягніка №6121 на цягнік №6676. Я ўсё ж лічу, што карысці ад зменаў было болей. Новы варыянт перасадкі з №6683 на №6130 дзейнічае кожны дзень, "зламаны" варыянт з №6121 на №6676 - пяць дзён на тыдзень. Змена раскладу дазволіла скараціць чаканне на "доўгай" перасадцы, дзе паміж цягнікамі Крулеўшчына - Маладзечна і Маладзечна - Мінск было 1 гадзіна 40 хвілін, а ва ўзніклай "доўгай" перасадцы паміж цягнікамі Мінск - Маладзечна і Маладзечна - Вілейка - 1 гадзіна 05 хвілін.

Пасля змены паскорылася камунікацыя ў накірунку Мінска для вялікай колькасці населеных пунктаў (Крулеўшчына, Параф'янава, Будслаў, Крывічы, Княгініна, Куранец, Вялейка), а пагоршылася толькі да Вялейкі. Пры тым, што Вялейка мае аўтобусы і маршруткі з Мінска, і аўтобусы з Маладзечна, і каму трэба хутчэй даехаць у Вялейку, той зможа даехаць. А з вышэйпералічаных мястэчак прамую аўтобусную камунікацыю з Мінскам мае толькі Княгініна.

Так што ў той справе лепшага атрымалася больш, чым горшага.

Як тут выйдзе? Я ўважліва вывучыў расклады. Здаецца, нідзе нічога зламацца не павінна.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 06 фев 2019, 15:36
dima_
Дзякуй за разгорнуты адказ. Спадзяемся, БЧ вырашыць пытанне станоўча.

Re: ГРАФИК 2018/2019

Добавлено: 06 фев 2019, 16:28
Denis91
Судя по расписанию на poezd.rw.by поезд 771/772 Орша - Лепель - Орша с 11.02 будет ходить только по пятницам и выходным.

Также заметил любопытную деталь: поезду 705/706 Могилев - Полоцк - Могилев добавлена остановка по о.п Александрия (на участке Шклов-Орша) в обоих направлениях. Интересно, неужели востребована, раз добавили остановку? В прошлом графике ее вроде бы не было.