Страница 13 из 14

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 23 авг 2018, 19:48
Кастусь Шыталь
Цягнік №7191 Полацк - Паставы, які дагэтуль хадзіў па пятніцах і нядзелях, у верасні і кастрычніку будзе хадзіць штодня.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 23 авг 2018, 19:50
Кастусь Шыталь
Напісаў зварот у БЧ наконт цягніка №6683 Крулеўшчына - Маладзечна. Ён прыбывае ў Маладзечна а 17:41, і наступны электрацягнік на Мінск адыходзіць а 19:09 (з 28 верасня будзе а 19:15). Дык я прапаную зрабіць больш раннім яго прыбыццё ў Маладзечна.
Прашу разгледзець наступную прапанову па змене раскладу цягнікоў і паляпшэнні абслугоўвання пасажыраў.

У дадзены момант цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа №6683 Крулеўшчына – Маладзечна прыбывае на станцыю Маладзечна а 17:41. Бліжэйшы цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа да станцыі Мінск-Пасажырскі (№6132) адыходзіць а 19:15 (а з 28 верасня будзе адыходзіць а 19:23).

Пасажыры, якія жадаюць перасесці з цягніка №6683 на цягнік да Мінска, вымушаныя чакаць 1 гадзіну 34 хвіліны (з 28 верасня гэты час павялічыцца да 1 гадзіны 42 хвілін). Такім чынам, час паездкі ад станцыі Крулеўшчына да станцыі Мінск-Пасажырскі цягнікамі №6683 і №6132 будзе займаць 5 гадзін 49 хвілін, ад станцыі Вілейка да станцыі Мінск-Пасажырскі – 4 гадзіны 03 хвіліны.

Пачынаючы з верасня, пасажырапаток на дадзеным участку ў нядзельныя дні павялічыцца за кошт студэнтаў навучальных устаноў горада Мінска. Частка пасажыраў будзе вымушаная чакаць перасадкі на станцыі Маладзечна 1 гадзіну 42 хвіліны, што будзе ствараць ім нязручнасць і выклікаць справядлівыя нараканні наконт арганізацыі руху цягнікоў. Іншая частка будзе карыстацца цягнікамі №6625 і №7034, што створыць нераўнамернасць у размеркаванні пасажырапатоку паміж цягнікамі і можа прывесці да павышанай населенасці цягнікоў №6625 і №7034.

Каб скараціць час руху са станцый участка Крулеўшчына - Маладзечна да Мінска, а таксама стварыць для пасажыраў дадатковы зручны варыянт паездкі, прапаную змяніць расклад руху цягнікоў такім чынам, каб стварыць магчымасць перасадкі з цягніка №6683 на цягнік №6130 Маладзечна – Мінск, які адыходзіць са станцыі Маладзечна а 17:31.

На маю думку, можна змяніць расклад руху цягніка №6683 такім чынам, каб ён прыбываў на станцыю Маладзечна каля 17:20. На маю думку, такая змена адпавядае тэхнічным магчымасцям, бо: 1) На дадзены момант час руху цягніка №6683 з Крулеўшчыны да Маладзечна складае 2 гадзіны 21 хвіліну, у той час як тэхнічныя ўмовы дазваляюць прапускаць цягнік ДР1 з усімі прыпынкамі ад ст. Крулеўшчына да ст. Маладзечна за 2 гадзіны 03 хвіліны; 2) Можна перанесці адпраўленне цягніка №6683 са ст. Крулеўшчына на 15:05-15:10, бо 15-20 хвілін дастаткова на абарот састава па ст. Крулеўшчына, і 6-11 хвілін дастаткова для перасадкі пасажыраў з цягніка №6628 Паставы – Полацк.

Відавочна, што змена раскладу цягніка №6683 запатрабуе некаторай карэкцыі раскладу грузавых цягнікоў цотнага накірунку, але перакананы, што прапанаваныя змены не паўплываюць негатыўна на пропуск грузавых цягнікоў.

Прашу разгледзець дадзены зварот і даслаць адказ у тэрмін, вызначаны заканадаўствам.
Хто згодны - падтрымайце, калі ласка і напішыце ў БЧ таксама.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 24 авг 2018, 12:15
Кастусь Шыталь
Аформіў адпраўку электронных зваротаў адносна цягніка №6683 праз petitions.by

https://petitions.by/petitions/1757

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 24 авг 2018, 13:43
Кастусь Шыталь
Беларуская Чыгунка прызначыла дадатковы цягнік у Ліду ў дзень фэсту Lidbeer, які адбудзецца 8 верасня 2018 года.

Цягнік №693 Мінск - Ліда адправіцца 8 верасня 2018 года з Мінска а 13:55, з Маладзечна а 15:03 і прыбудзе ў Ліду а 17:00.

Цягнік №694 Ліда - Мінск адправіцца з Ліды а 01:55, прыбудзе ў Маладзечна а 04:08, у Мінск а 05:28.

Цягнік будзе складацца з 3 плацкартных і 3 купэйных вагонаў. Кошт квітка ад Мінска да Ліды ў плацкартным вагоне - 7 руб. 79 кап., у купэйным - 10 руб. 75 кап.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 25 авг 2018, 00:34
Mr_ask
Кастусь Шыталь писал(а): 23 авг 2018, 19:50 Напісаў зварот у БЧ наконт цягніка №6683 Крулеўшчына - Маладзечна. Ён прыбывае ў Маладзечна а 17:41, і наступны электрацягнік на Мінск адыходзіць а 19:09 (з 28 верасня будзе а 19:15). Дык я прапаную зрабіць больш раннім яго прыбыццё ў Маладзечна.
Прашу разгледзець наступную прапанову па змене раскладу цягнікоў і паляпшэнні абслугоўвання пасажыраў.

У дадзены момант цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа №6683 Крулеўшчына – Маладзечна прыбывае на станцыю Маладзечна а 17:41. Бліжэйшы цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа да станцыі Мінск-Пасажырскі (№6132) адыходзіць а 19:15 (а з 28 верасня будзе адыходзіць а 19:23).

Пасажыры, якія жадаюць перасесці з цягніка №6683 на цягнік да Мінска, вымушаныя чакаць 1 гадзіну 34 хвіліны (з 28 верасня гэты час павялічыцца да 1 гадзіны 42 хвілін). Такім чынам, час паездкі ад станцыі Крулеўшчына да станцыі Мінск-Пасажырскі цягнікамі №6683 і №6132 будзе займаць 5 гадзін 49 хвілін, ад станцыі Вілейка да станцыі Мінск-Пасажырскі – 4 гадзіны 03 хвіліны.

Пачынаючы з верасня, пасажырапаток на дадзеным участку ў нядзельныя дні павялічыцца за кошт студэнтаў навучальных устаноў горада Мінска. Частка пасажыраў будзе вымушаная чакаць перасадкі на станцыі Маладзечна 1 гадзіну 42 хвіліны, што будзе ствараць ім нязручнасць і выклікаць справядлівыя нараканні наконт арганізацыі руху цягнікоў. Іншая частка будзе карыстацца цягнікамі №6625 і №7034, што створыць нераўнамернасць у размеркаванні пасажырапатоку паміж цягнікамі і можа прывесці да павышанай населенасці цягнікоў №6625 і №7034.

Каб скараціць час руху са станцый участка Крулеўшчына - Маладзечна да Мінска, а таксама стварыць для пасажыраў дадатковы зручны варыянт паездкі, прапаную змяніць расклад руху цягнікоў такім чынам, каб стварыць магчымасць перасадкі з цягніка №6683 на цягнік №6130 Маладзечна – Мінск, які адыходзіць са станцыі Маладзечна а 17:31.

На маю думку, можна змяніць расклад руху цягніка №6683 такім чынам, каб ён прыбываў на станцыю Маладзечна каля 17:20. На маю думку, такая змена адпавядае тэхнічным магчымасцям, бо: 1) На дадзены момант час руху цягніка №6683 з Крулеўшчыны да Маладзечна складае 2 гадзіны 21 хвіліну, у той час як тэхнічныя ўмовы дазваляюць прапускаць цягнік ДР1 з усімі прыпынкамі ад ст. Крулеўшчына да ст. Маладзечна за 2 гадзіны 03 хвіліны; 2) Можна перанесці адпраўленне цягніка №6683 са ст. Крулеўшчына на 15:05-15:10, бо 15-20 хвілін дастаткова на абарот састава па ст. Крулеўшчына, і 6-11 хвілін дастаткова для перасадкі пасажыраў з цягніка №6628 Паставы – Полацк.

Відавочна, што змена раскладу цягніка №6683 запатрабуе некаторай карэкцыі раскладу грузавых цягнікоў цотнага накірунку, але перакананы, што прапанаваныя змены не паўплываюць негатыўна на пропуск грузавых цягнікоў.

Прашу разгледзець дадзены зварот і даслаць адказ у тэрмін, вызначаны заканадаўствам.
Хто згодны - падтрымайце, калі ласка і напішыце ў БЧ таксама.
Шаноўны Кастусь... У мяне складаецца такое ўраджанне што БЧ павінна круціца каля Вас.. Які бы расклад руху цягнікоў не быў то ен Вас не задавальняе...
Як супрацоўнік БЧ я Вам адкажу, пры гэтым мой адказ не з'яўляецца афіцыйным адказам БЧ - а не за шмат Вы хочаце??? Мы жывем ў Гродна і не бачым таго што бычыце Вы.. Хуткі цягнік -калі ласка... Падвоены цягнік - так сама, калі ласка... Прыпынак па жаданню - калі ласка... ў мяне складаецца ўраджанне што Вы нейкі д'ябла на целе Беларускай чыгункі... Між тым не ўсе прапановы магчыма выканаць...

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 25 авг 2018, 08:30
Кастусь Шыталь
Як і кожны чалавек, я стараюся пра лепшае для сябе і для сваіх землякоў. Канечне, 1 гадзіна 42 хвіліны на перасадцы ў Маладзечне нас не задавальняе. Нам трэба зручнейшая перасадка, і ёсць тэхнічная магчымасць яе зрабіць. У панядзелак раніцай БЧ атрымае зварот з прыкладна 50 подпісамі. Спадзяюся, будзе разгледжаны прыхільна.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 25 авг 2018, 08:32
Кастусь Шыталь
А хуткі цягнік у Гародні будзе неўзабаве. Ужо ж будуюць на заводзе ў Быдгошчы.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 25 авг 2018, 11:07
Евгений Громов
Я полностью согласен с Кастусем. Когда поездов мало есть смысл добиваться максимально возможного удобства. Местным всякие нестыковки видны в первую очередь.
И да, то, что к обращениям прислушиваются говорит о том, что рациональное зерно там все же есть.


Отправлено с моего Redmi Note 3 через Tapatalk


Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 25 авг 2018, 18:44
fedaleks82
Mr_ask писал(а): 25 авг 2018, 00:34
Кастусь Шыталь писал(а): 23 авг 2018, 19:50 Напісаў зварот у БЧ наконт цягніка №6683 Крулеўшчына - Маладзечна. Ён прыбывае ў Маладзечна а 17:41, і наступны электрацягнік на Мінск адыходзіць а 19:09 (з 28 верасня будзе а 19:15). Дык я прапаную зрабіць больш раннім яго прыбыццё ў Маладзечна.
Прашу разгледзець наступную прапанову па змене раскладу цягнікоў і паляпшэнні абслугоўвання пасажыраў.

У дадзены момант цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа №6683 Крулеўшчына – Маладзечна прыбывае на станцыю Маладзечна а 17:41. Бліжэйшы цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа да станцыі Мінск-Пасажырскі (№6132) адыходзіць а 19:15 (а з 28 верасня будзе адыходзіць а 19:23).

Пасажыры, якія жадаюць перасесці з цягніка №6683 на цягнік да Мінска, вымушаныя чакаць 1 гадзіну 34 хвіліны (з 28 верасня гэты час павялічыцца да 1 гадзіны 42 хвілін). Такім чынам, час паездкі ад станцыі Крулеўшчына да станцыі Мінск-Пасажырскі цягнікамі №6683 і №6132 будзе займаць 5 гадзін 49 хвілін, ад станцыі Вілейка да станцыі Мінск-Пасажырскі – 4 гадзіны 03 хвіліны.

Пачынаючы з верасня, пасажырапаток на дадзеным участку ў нядзельныя дні павялічыцца за кошт студэнтаў навучальных устаноў горада Мінска. Частка пасажыраў будзе вымушаная чакаць перасадкі на станцыі Маладзечна 1 гадзіну 42 хвіліны, што будзе ствараць ім нязручнасць і выклікаць справядлівыя нараканні наконт арганізацыі руху цягнікоў. Іншая частка будзе карыстацца цягнікамі №6625 і №7034, што створыць нераўнамернасць у размеркаванні пасажырапатоку паміж цягнікамі і можа прывесці да павышанай населенасці цягнікоў №6625 і №7034.

Каб скараціць час руху са станцый участка Крулеўшчына - Маладзечна да Мінска, а таксама стварыць для пасажыраў дадатковы зручны варыянт паездкі, прапаную змяніць расклад руху цягнікоў такім чынам, каб стварыць магчымасць перасадкі з цягніка №6683 на цягнік №6130 Маладзечна – Мінск, які адыходзіць са станцыі Маладзечна а 17:31.

На маю думку, можна змяніць расклад руху цягніка №6683 такім чынам, каб ён прыбываў на станцыю Маладзечна каля 17:20. На маю думку, такая змена адпавядае тэхнічным магчымасцям, бо: 1) На дадзены момант час руху цягніка №6683 з Крулеўшчыны да Маладзечна складае 2 гадзіны 21 хвіліну, у той час як тэхнічныя ўмовы дазваляюць прапускаць цягнік ДР1 з усімі прыпынкамі ад ст. Крулеўшчына да ст. Маладзечна за 2 гадзіны 03 хвіліны; 2) Можна перанесці адпраўленне цягніка №6683 са ст. Крулеўшчына на 15:05-15:10, бо 15-20 хвілін дастаткова на абарот састава па ст. Крулеўшчына, і 6-11 хвілін дастаткова для перасадкі пасажыраў з цягніка №6628 Паставы – Полацк.

Відавочна, што змена раскладу цягніка №6683 запатрабуе некаторай карэкцыі раскладу грузавых цягнікоў цотнага накірунку, але перакананы, што прапанаваныя змены не паўплываюць негатыўна на пропуск грузавых цягнікоў.

Прашу разгледзець дадзены зварот і даслаць адказ у тэрмін, вызначаны заканадаўствам.
Хто згодны - падтрымайце, калі ласка і напішыце ў БЧ таксама.
Шаноўны Кастусь... У мяне складаецца такое ўраджанне што БЧ павінна круціца каля Вас.. Які бы расклад руху цягнікоў не быў то ен Вас не задавальняе...
Як супрацоўнік БЧ я Вам адкажу, пры гэтым мой адказ не з'яўляецца афіцыйным адказам БЧ - а не за шмат Вы хочаце??? Мы жывем ў Гродна і не бачым таго што бычыце Вы.. Хуткі цягнік -калі ласка... Падвоены цягнік - так сама, калі ласка... Прыпынак па жаданню - калі ласка... ў мяне складаецца ўраджанне што Вы нейкі д'ябла на целе Беларускай чыгункі... Між тым не ўсе прапановы магчыма выканаць...
Собственно говоря, Кастусь не предлагает никаких революций на железной дороге. Сдвиг же на 5-10 минут расписания в одну сторону у пригородного поезда для удобства десятков и сотен пассажиров, введение остановки в Парафьяново с корректировкой расписания "подвозящего" автобуса уж на революцию не тянет (уж ветка эта не настолько загружена углем-бензином-солью-древесиной, что каждая минута на счету). Он, если не ошибаюсь, пока не требовал "сомнительных революционных" идей в виде, например, вагона-ресторана для поезда Крулевщизна-Молодечно или Полоцк-Минск))))

Он вполне нормально поступает, стараясь улучшить условия транспортного движения для района своего проживания, что почти уверен одобряет 99% жителей Докшицкого района и окрестностей. И ему действительно лучше видно где можно внести предложение и немного "подшлифовать" расписание. Жители Гродно также могут поступать, стараясь сделать расписание местного пригорода и межгорода удобней.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 27 авг 2018, 10:13
Кастусь Шыталь
Электронны зварот з просьбай змяніць расклад цягніка №6683 Крулеўшчына - Маладзечна, які падпісалі 64 чалавекі, сёння а 08:00 быў адпраўлены ў Беларускую Чыгунку.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 30 авг 2018, 11:38
mmister
Проехал в 371 от Минска до Львова. Поезд по территории Украины замедлен дальше некуда. Постоянно ставится под обгон. На некоторых участках еле колеса ворочает. С ноября его еще больше замедлят. Такое чувство, что БЧ и УЗ целенаправленно идут к остановке ЖД пассажирского движения. К примеру, уже заведены в "Э-3" цены на поезд 4 столиц. Стоимость проезда из Киева в Вильнюс дешевле, чем из Киева до Минска.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 02 сен 2018, 14:44
dima_
В восточной Беларуси бываю нечасто, не особо интересовался движением пригородных поездов. А тут приехал, увидел и удивился. В чём сакральный смысл дизелей Могилёв-2 — Могилёв-1?

Изображение

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 02 сен 2018, 17:02
Vavan
Городские линии - радость движения :D
Да давно они уже есть. Видимо, нужны. Местные точнее расскажут.
В Орше и Гомеле, если не ошибаюсь, тоже нечто похожее есть.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 02 сен 2018, 23:05
Евгений Громов
Судя по времени они возят рабочие смены к 8.00 и к 20.00. Возможно планёрка на весь узел происходит где-то в одном месте. Посмотрите расписание по станции Пятихатки-Стыковая на Приднепровской дороге, там именно для перевозки рабочих смен электрички ходят.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 03 сен 2018, 02:53
Саныч
8-часовой - это Мг-2 -- Мг-1 -- Орша. Там полдизеля дачников садится Остальные тоже с Оршанским связаны, но там сейчас стоянки по Мг-1 длинные

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 14 сен 2018, 16:31
Кастусь Шыталь
Сёння з 8:40 да 14:10 правёў на лініі Маладзечна - Полацк (Параф'янаў, Крулеўшчына, Падсвілле). За гэты час не прайшло ні аднаго грузавога цягніка ні ў цотным, ні ў няцотным накірунку. Нейкае незвычайнае зацішша. Толькі манеўровы з Крулеўшчыны ў Параф'янава схадзіў і назад вярнуўся.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 14 сен 2018, 20:38
Technologist
mmister писал(а): 30 авг 2018, 11:38 Проехал в 371 от Минска до Львова. Поезд по территории Украины замедлен дальше некуда. Постоянно ставится под обгон. На некоторых участках еле колеса ворочает. С ноября его еще больше замедлят. Такое чувство, что БЧ и УЗ целенаправленно идут к остановке ЖД пассажирского движения. К примеру, уже заведены в "Э-3" цены на поезд 4 столиц. Стоимость проезда из Киева в Вильнюс дешевле, чем из Киева до Минска.
по УЗ он замедлен ИМХО так как некуда его по Трускавцу принимать заранее, станция со двух путей, на втором стоит Киевский, на второй прибывает Днепровский, судя по расписанию Могилев - Трускавец разминается с Днепровским по Дрогобычу.
Стоимость проезда с Киева в страны Балтии по каким то скидкам, по поводу Минска скидки нет, да бы не делать конкуренцию Белому Аисту (№ 085/086 Минск - Киев, и № 094/093 Одесса - Минск).

По поводу сообщению с Украиной можете просмотреть мои предложении: https://forum.railwayz.info/viewtopic.p ... 690#p88657

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 15 сен 2018, 08:43
Евгений Громов
Кастусь Шыталь писал(а): 14 сен 2018, 16:31 Сёння з 8:40 да 14:10 правёў на лініі Маладзечна - Полацк (Параф'янаў, Крулеўшчына, Падсвілле). За гэты час не прайшло ні аднаго грузавога цягніка ні ў цотным, ні ў няцотным накірунку. Нейкае незвычайнае зацішша. Толькі манеўровы з Крулеўшчыны ў Параф'янава схадзіў і назад вярнуўся.
В первой половине дня технологические окна в порядке вещей. Даже в Минском узле с 9 до 12 не особо-то и электрички есть.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 15 сен 2018, 09:01
Кастусь Шыталь
Прыгарадныя цягнікі ў гэты час хадзілі: адменаў не было. І дрызіна з Крулеўшчыны ў Падсвілле і назад схадзіла.

Хаця, можа я чагосьці не ведаю. Не важна. Проста назіранні.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 15 сен 2018, 09:04
Евгений Громов
Ну так дрезина как раз на окно и ездила какие-то работы выполнять.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 15 сен 2018, 11:56
Valentian
TRAINer писал(а): 15 сен 2018, 09:04 Ну так дрезина как раз на окно и ездила какие-то работы выполнять.
Обычно для дрезин заранее окна не делают. Их пускают на перегон тогда, когда все поезда разъехались.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 18 сен 2018, 08:18
Vavan
Чё-то онлайн-табло сломалось.

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 24 сен 2018, 06:40
Mr_ask
Саму телеграмму не видел но вроде 673 вернули на все дни....

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 08 ноя 2018, 08:22
Dmk1
Существует ли норматив на соблюдение расписания поездами региональных линий эконом-класса(3-5-7мин)? А то надоело бегать опаздывая на работу с утреннего дизеля. И при каком опоздании поезда (и по какому адресу) можно выставлять любимой белжд претензии за потерянную премию?))))

Re: Расписания и организация движения

Добавлено: 08 ноя 2018, 15:43
Mr_ask
Dmk1 писал(а): 08 ноя 2018, 08:22 Существует ли норматив на соблюдение расписания поездами региональных линий эконом-класса(3-5-7мин)? А то надоело бегать опаздывая на работу с утреннего дизеля. И при каком опоздании поезда (и по какому адресу) можно выставлять любимой белжд претензии за потерянную премию?))))
Белжд несёт ответственность при опоздании более 3 часов ..