Re: Расписания и организация движения
Добавлено: 23 авг 2018, 19:48
Цягнік №7191 Полацк - Паставы, які дагэтуль хадзіў па пятніцах і нядзелях, у верасні і кастрычніку будзе хадзіць штодня.
Сайт о железных дорогах и путешествиях
https://forum.railwayz.info/
Хто згодны - падтрымайце, калі ласка і напішыце ў БЧ таксама.Прашу разгледзець наступную прапанову па змене раскладу цягнікоў і паляпшэнні абслугоўвання пасажыраў.
У дадзены момант цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа №6683 Крулеўшчына – Маладзечна прыбывае на станцыю Маладзечна а 17:41. Бліжэйшы цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа да станцыі Мінск-Пасажырскі (№6132) адыходзіць а 19:15 (а з 28 верасня будзе адыходзіць а 19:23).
Пасажыры, якія жадаюць перасесці з цягніка №6683 на цягнік да Мінска, вымушаныя чакаць 1 гадзіну 34 хвіліны (з 28 верасня гэты час павялічыцца да 1 гадзіны 42 хвілін). Такім чынам, час паездкі ад станцыі Крулеўшчына да станцыі Мінск-Пасажырскі цягнікамі №6683 і №6132 будзе займаць 5 гадзін 49 хвілін, ад станцыі Вілейка да станцыі Мінск-Пасажырскі – 4 гадзіны 03 хвіліны.
Пачынаючы з верасня, пасажырапаток на дадзеным участку ў нядзельныя дні павялічыцца за кошт студэнтаў навучальных устаноў горада Мінска. Частка пасажыраў будзе вымушаная чакаць перасадкі на станцыі Маладзечна 1 гадзіну 42 хвіліны, што будзе ствараць ім нязручнасць і выклікаць справядлівыя нараканні наконт арганізацыі руху цягнікоў. Іншая частка будзе карыстацца цягнікамі №6625 і №7034, што створыць нераўнамернасць у размеркаванні пасажырапатоку паміж цягнікамі і можа прывесці да павышанай населенасці цягнікоў №6625 і №7034.
Каб скараціць час руху са станцый участка Крулеўшчына - Маладзечна да Мінска, а таксама стварыць для пасажыраў дадатковы зручны варыянт паездкі, прапаную змяніць расклад руху цягнікоў такім чынам, каб стварыць магчымасць перасадкі з цягніка №6683 на цягнік №6130 Маладзечна – Мінск, які адыходзіць са станцыі Маладзечна а 17:31.
На маю думку, можна змяніць расклад руху цягніка №6683 такім чынам, каб ён прыбываў на станцыю Маладзечна каля 17:20. На маю думку, такая змена адпавядае тэхнічным магчымасцям, бо: 1) На дадзены момант час руху цягніка №6683 з Крулеўшчыны да Маладзечна складае 2 гадзіны 21 хвіліну, у той час як тэхнічныя ўмовы дазваляюць прапускаць цягнік ДР1 з усімі прыпынкамі ад ст. Крулеўшчына да ст. Маладзечна за 2 гадзіны 03 хвіліны; 2) Можна перанесці адпраўленне цягніка №6683 са ст. Крулеўшчына на 15:05-15:10, бо 15-20 хвілін дастаткова на абарот састава па ст. Крулеўшчына, і 6-11 хвілін дастаткова для перасадкі пасажыраў з цягніка №6628 Паставы – Полацк.
Відавочна, што змена раскладу цягніка №6683 запатрабуе некаторай карэкцыі раскладу грузавых цягнікоў цотнага накірунку, але перакананы, што прапанаваныя змены не паўплываюць негатыўна на пропуск грузавых цягнікоў.
Прашу разгледзець дадзены зварот і даслаць адказ у тэрмін, вызначаны заканадаўствам.
Шаноўны Кастусь... У мяне складаецца такое ўраджанне што БЧ павінна круціца каля Вас.. Які бы расклад руху цягнікоў не быў то ен Вас не задавальняе...Кастусь Шыталь писал(а): ↑23 авг 2018, 19:50 Напісаў зварот у БЧ наконт цягніка №6683 Крулеўшчына - Маладзечна. Ён прыбывае ў Маладзечна а 17:41, і наступны электрацягнік на Мінск адыходзіць а 19:09 (з 28 верасня будзе а 19:15). Дык я прапаную зрабіць больш раннім яго прыбыццё ў Маладзечна.
Хто згодны - падтрымайце, калі ласка і напішыце ў БЧ таксама.Прашу разгледзець наступную прапанову па змене раскладу цягнікоў і паляпшэнні абслугоўвання пасажыраў.
У дадзены момант цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа №6683 Крулеўшчына – Маладзечна прыбывае на станцыю Маладзечна а 17:41. Бліжэйшы цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа да станцыі Мінск-Пасажырскі (№6132) адыходзіць а 19:15 (а з 28 верасня будзе адыходзіць а 19:23).
Пасажыры, якія жадаюць перасесці з цягніка №6683 на цягнік да Мінска, вымушаныя чакаць 1 гадзіну 34 хвіліны (з 28 верасня гэты час павялічыцца да 1 гадзіны 42 хвілін). Такім чынам, час паездкі ад станцыі Крулеўшчына да станцыі Мінск-Пасажырскі цягнікамі №6683 і №6132 будзе займаць 5 гадзін 49 хвілін, ад станцыі Вілейка да станцыі Мінск-Пасажырскі – 4 гадзіны 03 хвіліны.
Пачынаючы з верасня, пасажырапаток на дадзеным участку ў нядзельныя дні павялічыцца за кошт студэнтаў навучальных устаноў горада Мінска. Частка пасажыраў будзе вымушаная чакаць перасадкі на станцыі Маладзечна 1 гадзіну 42 хвіліны, што будзе ствараць ім нязручнасць і выклікаць справядлівыя нараканні наконт арганізацыі руху цягнікоў. Іншая частка будзе карыстацца цягнікамі №6625 і №7034, што створыць нераўнамернасць у размеркаванні пасажырапатоку паміж цягнікамі і можа прывесці да павышанай населенасці цягнікоў №6625 і №7034.
Каб скараціць час руху са станцый участка Крулеўшчына - Маладзечна да Мінска, а таксама стварыць для пасажыраў дадатковы зручны варыянт паездкі, прапаную змяніць расклад руху цягнікоў такім чынам, каб стварыць магчымасць перасадкі з цягніка №6683 на цягнік №6130 Маладзечна – Мінск, які адыходзіць са станцыі Маладзечна а 17:31.
На маю думку, можна змяніць расклад руху цягніка №6683 такім чынам, каб ён прыбываў на станцыю Маладзечна каля 17:20. На маю думку, такая змена адпавядае тэхнічным магчымасцям, бо: 1) На дадзены момант час руху цягніка №6683 з Крулеўшчыны да Маладзечна складае 2 гадзіны 21 хвіліну, у той час як тэхнічныя ўмовы дазваляюць прапускаць цягнік ДР1 з усімі прыпынкамі ад ст. Крулеўшчына да ст. Маладзечна за 2 гадзіны 03 хвіліны; 2) Можна перанесці адпраўленне цягніка №6683 са ст. Крулеўшчына на 15:05-15:10, бо 15-20 хвілін дастаткова на абарот састава па ст. Крулеўшчына, і 6-11 хвілін дастаткова для перасадкі пасажыраў з цягніка №6628 Паставы – Полацк.
Відавочна, што змена раскладу цягніка №6683 запатрабуе некаторай карэкцыі раскладу грузавых цягнікоў цотнага накірунку, але перакананы, што прапанаваныя змены не паўплываюць негатыўна на пропуск грузавых цягнікоў.
Прашу разгледзець дадзены зварот і даслаць адказ у тэрмін, вызначаны заканадаўствам.
Собственно говоря, Кастусь не предлагает никаких революций на железной дороге. Сдвиг же на 5-10 минут расписания в одну сторону у пригородного поезда для удобства десятков и сотен пассажиров, введение остановки в Парафьяново с корректировкой расписания "подвозящего" автобуса уж на революцию не тянет (уж ветка эта не настолько загружена углем-бензином-солью-древесиной, что каждая минута на счету). Он, если не ошибаюсь, пока не требовал "сомнительных революционных" идей в виде, например, вагона-ресторана для поезда Крулевщизна-Молодечно или Полоцк-Минск))))Mr_ask писал(а): ↑25 авг 2018, 00:34Шаноўны Кастусь... У мяне складаецца такое ўраджанне што БЧ павінна круціца каля Вас.. Які бы расклад руху цягнікоў не быў то ен Вас не задавальняе...Кастусь Шыталь писал(а): ↑23 авг 2018, 19:50 Напісаў зварот у БЧ наконт цягніка №6683 Крулеўшчына - Маладзечна. Ён прыбывае ў Маладзечна а 17:41, і наступны электрацягнік на Мінск адыходзіць а 19:09 (з 28 верасня будзе а 19:15). Дык я прапаную зрабіць больш раннім яго прыбыццё ў Маладзечна.
Хто згодны - падтрымайце, калі ласка і напішыце ў БЧ таксама.Прашу разгледзець наступную прапанову па змене раскладу цягнікоў і паляпшэнні абслугоўвання пасажыраў.
У дадзены момант цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа №6683 Крулеўшчына – Маладзечна прыбывае на станцыю Маладзечна а 17:41. Бліжэйшы цягнік рэгіянальных ліній эканом-класа да станцыі Мінск-Пасажырскі (№6132) адыходзіць а 19:15 (а з 28 верасня будзе адыходзіць а 19:23).
Пасажыры, якія жадаюць перасесці з цягніка №6683 на цягнік да Мінска, вымушаныя чакаць 1 гадзіну 34 хвіліны (з 28 верасня гэты час павялічыцца да 1 гадзіны 42 хвілін). Такім чынам, час паездкі ад станцыі Крулеўшчына да станцыі Мінск-Пасажырскі цягнікамі №6683 і №6132 будзе займаць 5 гадзін 49 хвілін, ад станцыі Вілейка да станцыі Мінск-Пасажырскі – 4 гадзіны 03 хвіліны.
Пачынаючы з верасня, пасажырапаток на дадзеным участку ў нядзельныя дні павялічыцца за кошт студэнтаў навучальных устаноў горада Мінска. Частка пасажыраў будзе вымушаная чакаць перасадкі на станцыі Маладзечна 1 гадзіну 42 хвіліны, што будзе ствараць ім нязручнасць і выклікаць справядлівыя нараканні наконт арганізацыі руху цягнікоў. Іншая частка будзе карыстацца цягнікамі №6625 і №7034, што створыць нераўнамернасць у размеркаванні пасажырапатоку паміж цягнікамі і можа прывесці да павышанай населенасці цягнікоў №6625 і №7034.
Каб скараціць час руху са станцый участка Крулеўшчына - Маладзечна да Мінска, а таксама стварыць для пасажыраў дадатковы зручны варыянт паездкі, прапаную змяніць расклад руху цягнікоў такім чынам, каб стварыць магчымасць перасадкі з цягніка №6683 на цягнік №6130 Маладзечна – Мінск, які адыходзіць са станцыі Маладзечна а 17:31.
На маю думку, можна змяніць расклад руху цягніка №6683 такім чынам, каб ён прыбываў на станцыю Маладзечна каля 17:20. На маю думку, такая змена адпавядае тэхнічным магчымасцям, бо: 1) На дадзены момант час руху цягніка №6683 з Крулеўшчыны да Маладзечна складае 2 гадзіны 21 хвіліну, у той час як тэхнічныя ўмовы дазваляюць прапускаць цягнік ДР1 з усімі прыпынкамі ад ст. Крулеўшчына да ст. Маладзечна за 2 гадзіны 03 хвіліны; 2) Можна перанесці адпраўленне цягніка №6683 са ст. Крулеўшчына на 15:05-15:10, бо 15-20 хвілін дастаткова на абарот састава па ст. Крулеўшчына, і 6-11 хвілін дастаткова для перасадкі пасажыраў з цягніка №6628 Паставы – Полацк.
Відавочна, што змена раскладу цягніка №6683 запатрабуе некаторай карэкцыі раскладу грузавых цягнікоў цотнага накірунку, але перакананы, што прапанаваныя змены не паўплываюць негатыўна на пропуск грузавых цягнікоў.
Прашу разгледзець дадзены зварот і даслаць адказ у тэрмін, вызначаны заканадаўствам.
Як супрацоўнік БЧ я Вам адкажу, пры гэтым мой адказ не з'яўляецца афіцыйным адказам БЧ - а не за шмат Вы хочаце??? Мы жывем ў Гродна і не бачым таго што бычыце Вы.. Хуткі цягнік -калі ласка... Падвоены цягнік - так сама, калі ласка... Прыпынак па жаданню - калі ласка... ў мяне складаецца ўраджанне што Вы нейкі д'ябла на целе Беларускай чыгункі... Між тым не ўсе прапановы магчыма выканаць...
по УЗ он замедлен ИМХО так как некуда его по Трускавцу принимать заранее, станция со двух путей, на втором стоит Киевский, на второй прибывает Днепровский, судя по расписанию Могилев - Трускавец разминается с Днепровским по Дрогобычу.mmister писал(а): ↑30 авг 2018, 11:38 Проехал в 371 от Минска до Львова. Поезд по территории Украины замедлен дальше некуда. Постоянно ставится под обгон. На некоторых участках еле колеса ворочает. С ноября его еще больше замедлят. Такое чувство, что БЧ и УЗ целенаправленно идут к остановке ЖД пассажирского движения. К примеру, уже заведены в "Э-3" цены на поезд 4 столиц. Стоимость проезда из Киева в Вильнюс дешевле, чем из Киева до Минска.
В первой половине дня технологические окна в порядке вещей. Даже в Минском узле с 9 до 12 не особо-то и электрички есть.Кастусь Шыталь писал(а): ↑14 сен 2018, 16:31 Сёння з 8:40 да 14:10 правёў на лініі Маладзечна - Полацк (Параф'янаў, Крулеўшчына, Падсвілле). За гэты час не прайшло ні аднаго грузавога цягніка ні ў цотным, ні ў няцотным накірунку. Нейкае незвычайнае зацішша. Толькі манеўровы з Крулеўшчыны ў Параф'янава схадзіў і назад вярнуўся.
Белжд несёт ответственность при опоздании более 3 часов ..Dmk1 писал(а): ↑08 ноя 2018, 08:22 Существует ли норматив на соблюдение расписания поездами региональных линий эконом-класса(3-5-7мин)? А то надоело бегать опаздывая на работу с утреннего дизеля. И при каком опоздании поезда (и по какому адресу) можно выставлять любимой белжд претензии за потерянную премию?))))