Страница 1 из 6

ТМЭ3

Добавлено: 05 апр 2014, 10:12
go_dzu_on
А что известно про ТМЭ3-005?

Re: ТМЭ3

Добавлено: 10 май 2014, 10:59
Serg76
go_dzu_on писал(а):А что известно про ТМЭ3-005?
005,006 и 007 приписаны к Калинковичам. Работают: Мозырь-Пхов, Муляровка, Житковичи.
По не официальным данным 008 придёт в Гомель, и на этом пока выпуск прекратится

Re: ТМЭ3

Добавлено: 10 май 2014, 13:15
micha1520
Это уже столько инвалидов этих наклепали?))) Жестоко..

Re: ТМЭ3

Добавлено: 21 май 2014, 21:09
oleg-BY
go_dzu_on писал(а):А что известно про ТМЭ3-005?
В ТЧ-8 стоит ТМЭ3-005.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 22 май 2014, 17:22
oleg-BY
Serg76 писал(а):По не официальным данным 008 придёт в Гомель, и на этом пока выпуск прекратится
Сегодня сказали что в Гомель придет 3 штуки.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 09 июн 2014, 18:26
oleg-BY
oleg-BY писал(а):сказали что в Гомель придет 3 штуки.
В Гомель прибыл первый тепловоз ТМЭ3

Re: ТМЭ3

Добавлено: 09 июн 2014, 21:29
Valentian
oleg-BY писал(а):
oleg-BY писал(а):сказали что в Гомель придет 3 штуки.
В Гомель прибыл первый тепловоз ТМЭ3
По моему в Гомеле их уже 3. Сегодня мне тоже писали. Их всунули, и думают теперь с чем их катать.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 09 июн 2014, 21:39
oleg-BY
Valentian писал(а):По моему в Гомеле их уже 3. Сегодня мне тоже писали. Их всунули, и думают теперь с чем их катать.
У меня информация что только один пригнали вчера. Сегодня в депо я вообще ничего не видел. А с чем их катать это точно. Слабенькие они совсем.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 09 июн 2014, 22:10
Valentian
oleg-BY писал(а):
Valentian писал(а):По моему в Гомеле их уже 3. Сегодня мне тоже писали. Их всунули, и думают теперь с чем их катать.
У меня информация что только один пригнали вчера. Сегодня в депо я вообще ничего не видел. А с чем их катать это точно. Слабенькие они совсем.
так они же чисто для работы в депо.. там где локомотив перегнать, где вагон/2 вагончика перегнать ну и т.п.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 09 июн 2014, 22:14
oleg-BY
Valentian писал(а):так они же чисто для работы в депо.. там где локомотив перегнать, где вагон/2 вагончика перегнать ну и т.п.
Для этого у нас ЧМЭ3 полно.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 09 июн 2014, 22:40
Valentian
oleg-BY писал(а):
Valentian писал(а):так они же чисто для работы в депо.. там где локомотив перегнать, где вагон/2 вагончика перегнать ну и т.п.
Для этого у нас ЧМЭ3 полно.
ЧМЭ3 для более тяжелых работ, на станциях. Не знаю как в других депо, но в Барановичах по моему в депо ни одной чмухи. Только букашки, тмэ3, тгмы)

Re: ТМЭ3

Добавлено: 10 июн 2014, 09:27
Vavan
Valentian писал(а):Не знаю как в других депо, но в Барановичах по моему в депо ни одной чмухи. Только букашки, тмэ3, тгмы)
В Молодечно на веере работает ТГК2-6305.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 10 июн 2014, 11:26
RATIBOR
Valentian писал(а):
oleg-BY писал(а):
Valentian писал(а):По моему в Гомеле их уже 3. Сегодня мне тоже писали. Их всунули, и думают теперь с чем их катать.
У меня информация что только один пригнали вчера. Сегодня в депо я вообще ничего не видел. А с чем их катать это точно. Слабенькие они совсем.
так они же чисто для работы в депо.. там где локомотив перегнать, где вагон/2 вагончика перегнать ну и т.п.
В Гомеле один тепловоз, ТМЭ3-008, работает на манёврах на Гомель-Северном.
Он не для работы в депо, локомотив перегнать.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 10 июн 2014, 14:03
oleg-BY
RATIBOR писал(а):В Гомеле один тепловоз, ТМЭ3-008, работает на манёврах на Гомель-Северном.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 10 июн 2014, 14:43
Евгений Громов
Вполне себе ответ зачем ТМЭ3 нужны. Да, не замена ЧМЭ3, но в некоторых местах ЧМЭ3 избыточны. А пару вагонов потягать с подъездных можно и этим.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 24 июн 2014, 22:22
RATIBOR
Клоп этот (стоимостью 1.500.000 у.е.) стоит в депо. Двух недель не отработал, а ему уже масло менять надо, а мосло это, не М14Г2. ДС Гомель - Сев. потребовпал убрать этот мотоблок с маневровой работы на его станции.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 25 июн 2014, 17:34
Wowan
RATIBOR, вы уверены в цене? Может, вы заодно по другим ТМЭ прольете свет? Что почем?

Re: ТМЭ3

Добавлено: 25 июн 2014, 21:39
RATIBOR
Я его не покупал. Мой друг, маневровый ТЧМИ, который принимал его в Лиде и пригнал в Гомель, назвал такую цифру. ТЭМ18 за такие деньги купить можно.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 25 июн 2014, 21:47
micha1520
Импортозамещение по-белорусски в его лучших проявлениях..

Re: ТМЭ3

Добавлено: 19 июл 2014, 20:21
Евгений Громов
Сейчас на станции Муляровка какой-то ТМЭ3 месит маневры.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 18 сен 2014, 13:47
Евгений Громов
ТМЭ3-004 стоит на ст. Минск-Пасс у ПТОЛ, где выезд с 10 и 11 путей.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 23 сен 2014, 14:55
Андрей
:D 020

Re: ТМЭ3

Добавлено: 23 сен 2014, 17:37
Vavan
Беларуская чыгунка ўпершыню прадставіць на міжнароднай спецыялізаванай выставе InnoTrans ў Берліне манеўровы цеплавоз ТМЭ3

12 верасня

Беларуская чыгунка ў рамках удзелу ў Міжнароднай выставе «InnoTrans», якая пройдзе з 23 па 26 верасня ў Берліне ўпершыню прадставіць двухвосевы манеўровы цеплавоз ТМЭ3 створаны Беларускай чыгункай сумесна з чэшскімі партнёрамі — кампаніяй АТ «СZ LOKO». У прэзентацыі плануецца ўдзел Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава.

Выраб новага высокатэхналагічнага лакаматыва ТМЭ3 ажыццяўляецца ў лакаматыўным дэпо Ліда ў рамках рэалізацыі інвестыцыйнага праекта «Мадэрнізацыя і выраб манеўровых цеплавозаў ў Рэспубліцы Беларусь».

Пры цесным узаемадзеянні з чэшскімі спецыялістамі пачынаючы з 2010 года праведзена зборка 40 манеўровых цеплавозаў серыі ТМЭ1 і ТМЭ2 для Беларускай чыгункі. За гэты перыяд беларускія чыгуначнікі назапасілі станоўчы вопыт вытворчасці цеплавозаў серыі ТМЭ1, ТМЭ2, а таксама арганізавалі выраб двухвосевых манеўровых лакаматываў серыі ТМЭ3. Гэта перспектыўны цеплавоз з высокімі тэхнічнымі і энергазберагальнымі характарыстыкамі. Ён адрозніваецца павышанай бяспекай ў эксплуатацыі, камфортнасцю ўмоў працы лакаматыўных брыгад, сучасным дызайнам. Камплектуючыя, дэталі і элементы, выкарыстаныя ў канструкцыі ТМЭ3, адпавядаюць самым высокім патрабаванням у галіне экалогіі, аховы здароўя абслуговага персаналу, бяспекі эксплуатацыі. На цеплавозах серыі ТМЭ3 устаноўлены рухавікі кампаніі CATERPILLAR маркі с15 Acert, выкіды шкодных рэчываў у выхлапных газах, якiя адпавядаюць Еўра 3.

Манеўровы цеплавоз ТМЭ3 прызначаны для выканання работ на маладзейных чыгуначных участках і пад'язных пуцях прамысловых прадпрыемстваў з шырынёй каляіны 1520 мм пры максімальнай хуткасці да 60 км / г ў кліматычных умовах з тэмпературай ад мінус 35 º С да плюс 40 ºС. У 2014 годзе праведзены сертыфікацыйныя выпрабаванні цеплавоза ТМЭ3 і атрыманы Сертыфікат адпаведнасці.

«У цяперашні час на беларускай магістралі ўжо эксплуатуецца 8 манеўровых цеплавозаў ТМЭ3. Інавацыйныя лакаматывы занялі годнае месца ў парку цягавага рухомага саставу Беларускай чыгункі. Да канца 2015 плануецца вырабіць яшчэ 12 лакаматываў. У нашых планах - выйсці на транспартны рынак у краіны з шырынёй каляіны 1520. Прэзентацыя ТМЭ3 на выставе ў Берліне - гэта добрая магчымасць прарэкламаваць нашу прадукцыю, наша прадпрыемства », - адзначыў намеснік Начальніка Беларускай чыгункі Уладзімір Балахонаў.

Выстава «InnoTrans» традыцыйна становіцца унікальнай пляцоўкай, як для фірмаў-вытворцаў, так і для патэнцыйных заказчыкаў пасажырскага і грузавога транспарту. Не выпадкова асаблівае месца на выставе займаюць прэзентацыі, дзе дэманструюцца апошнія мадэлі сучаснага рэйкавага рухомага саставу, навуковыя і тэхнічныя дасягненні ў галіне рэйкавага транспарту і транспартнай тэхнікі, а таксама сістэм гарадскога і прыгараднага транспарту, транспарту далёкiх накiраванняў.

Беларуская чыгунка мяркуе, што ТМЭ3 таксама зойме дастойнае месца на выставе і прыцягне ўвагу патэнцыйных пакупнікоў.

На выставе ў Берліне цеплавоз ТМЭ3 будзе экспанавацца на стэндзе №307 ў зале 2.2.

Таксама ў рамках наведвання выставы дэлегацыя Беларускай чыгункі плануе правесці шэраг сустрэч з замежнымі кампаніямі-вытворцамі чыгуначнай тэхнікі і абсталявання рухомага саставу: польскай «PESA Bydgoszcz SA», швейцарскай «Stadler Rail Group», чэскай «CZ LOKO», нямецкай «Siemens» і іншымі.

Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
http://www.rw.by/be/corporate/press_cen ... pershinju/
Похоже, что этот ТМЭ3-020 сделан не в Лиде, а в Чехии. На сайте выставки это место записано под CZ Loko, а не БЧ.
http://www.virtualmarket.innotrans.de/i ... howProduct
Да и отличается он от наших ТМЭ3.

Re: ТМЭ3

Добавлено: 23 сен 2014, 18:55
Valentian
А вы заметили, что он не много в ином дизайне?))

Re: ТМЭ3

Добавлено: 24 сен 2014, 00:55
Vavan
Vavan писал(а):Да и отличается он от наших ТМЭ3.
Valentian писал(а):А вы заметили, что он не много в ином дизайне?))
Естественно, заметил, о чём и написал выше.