ТМЭ3
Модераторы: andy t, Евгений Громов
ТМЭ3
А что известно про ТМЭ3-005?
Re: ТМЭ3
005,006 и 007 приписаны к Калинковичам. Работают: Мозырь-Пхов, Муляровка, Житковичи.go_dzu_on писал(а):А что известно про ТМЭ3-005?
По не официальным данным 008 придёт в Гомель, и на этом пока выпуск прекратится
Re: ТМЭ3
Сегодня сказали что в Гомель придет 3 штуки.Serg76 писал(а):По не официальным данным 008 придёт в Гомель, и на этом пока выпуск прекратится
Re: ТМЭ3
В Гомель прибыл первый тепловоз ТМЭ3oleg-BY писал(а):сказали что в Гомель придет 3 штуки.
Re: ТМЭ3
По моему в Гомеле их уже 3. Сегодня мне тоже писали. Их всунули, и думают теперь с чем их катать.oleg-BY писал(а):В Гомель прибыл первый тепловоз ТМЭ3oleg-BY писал(а):сказали что в Гомель придет 3 штуки.
Re: ТМЭ3
У меня информация что только один пригнали вчера. Сегодня в депо я вообще ничего не видел. А с чем их катать это точно. Слабенькие они совсем.Valentian писал(а):По моему в Гомеле их уже 3. Сегодня мне тоже писали. Их всунули, и думают теперь с чем их катать.
Re: ТМЭ3
так они же чисто для работы в депо.. там где локомотив перегнать, где вагон/2 вагончика перегнать ну и т.п.oleg-BY писал(а):У меня информация что только один пригнали вчера. Сегодня в депо я вообще ничего не видел. А с чем их катать это точно. Слабенькие они совсем.Valentian писал(а):По моему в Гомеле их уже 3. Сегодня мне тоже писали. Их всунули, и думают теперь с чем их катать.
Re: ТМЭ3
Для этого у нас ЧМЭ3 полно.Valentian писал(а):так они же чисто для работы в депо.. там где локомотив перегнать, где вагон/2 вагончика перегнать ну и т.п.
Re: ТМЭ3
ЧМЭ3 для более тяжелых работ, на станциях. Не знаю как в других депо, но в Барановичах по моему в депо ни одной чмухи. Только букашки, тмэ3, тгмы)oleg-BY писал(а):Для этого у нас ЧМЭ3 полно.Valentian писал(а):так они же чисто для работы в депо.. там где локомотив перегнать, где вагон/2 вагончика перегнать ну и т.п.
Re: ТМЭ3
В Молодечно на веере работает ТГК2-6305.Valentian писал(а):Не знаю как в других депо, но в Барановичах по моему в депо ни одной чмухи. Только букашки, тмэ3, тгмы)
Re: ТМЭ3
В Гомеле один тепловоз, ТМЭ3-008, работает на манёврах на Гомель-Северном.Valentian писал(а):так они же чисто для работы в депо.. там где локомотив перегнать, где вагон/2 вагончика перегнать ну и т.п.oleg-BY писал(а):У меня информация что только один пригнали вчера. Сегодня в депо я вообще ничего не видел. А с чем их катать это точно. Слабенькие они совсем.Valentian писал(а):По моему в Гомеле их уже 3. Сегодня мне тоже писали. Их всунули, и думают теперь с чем их катать.
Он не для работы в депо, локомотив перегнать.
Re: ТМЭ3
RATIBOR писал(а):В Гомеле один тепловоз, ТМЭ3-008, работает на манёврах на Гомель-Северном.
- Евгений Громов
- Site Admin
- Сообщения: 8496
- Зарегистрирован: 07 дек 2005, 20:41
- Откуда: Место у рельсов
- Контактная информация:
Re: ТМЭ3
Вполне себе ответ зачем ТМЭ3 нужны. Да, не замена ЧМЭ3, но в некоторых местах ЧМЭ3 избыточны. А пару вагонов потягать с подъездных можно и этим.
Re: ТМЭ3
Клоп этот (стоимостью 1.500.000 у.е.) стоит в депо. Двух недель не отработал, а ему уже масло менять надо, а мосло это, не М14Г2. ДС Гомель - Сев. потребовпал убрать этот мотоблок с маневровой работы на его станции.
Re: ТМЭ3
Я его не покупал. Мой друг, маневровый ТЧМИ, который принимал его в Лиде и пригнал в Гомель, назвал такую цифру. ТЭМ18 за такие деньги купить можно.
- Евгений Громов
- Site Admin
- Сообщения: 8496
- Зарегистрирован: 07 дек 2005, 20:41
- Откуда: Место у рельсов
- Контактная информация:
Re: ТМЭ3
Сейчас на станции Муляровка какой-то ТМЭ3 месит маневры.
- Евгений Громов
- Site Admin
- Сообщения: 8496
- Зарегистрирован: 07 дек 2005, 20:41
- Откуда: Место у рельсов
- Контактная информация:
Re: ТМЭ3
ТМЭ3-004 стоит на ст. Минск-Пасс у ПТОЛ, где выезд с 10 и 11 путей.
Re: ТМЭ3
http://www.rw.by/be/corporate/press_cen ... pershinju/Беларуская чыгунка ўпершыню прадставіць на міжнароднай спецыялізаванай выставе InnoTrans ў Берліне манеўровы цеплавоз ТМЭ3
12 верасня
Беларуская чыгунка ў рамках удзелу ў Міжнароднай выставе «InnoTrans», якая пройдзе з 23 па 26 верасня ў Берліне ўпершыню прадставіць двухвосевы манеўровы цеплавоз ТМЭ3 створаны Беларускай чыгункай сумесна з чэшскімі партнёрамі — кампаніяй АТ «СZ LOKO». У прэзентацыі плануецца ўдзел Начальніка Беларускай чыгункі Уладзіміра Марозава.
Выраб новага высокатэхналагічнага лакаматыва ТМЭ3 ажыццяўляецца ў лакаматыўным дэпо Ліда ў рамках рэалізацыі інвестыцыйнага праекта «Мадэрнізацыя і выраб манеўровых цеплавозаў ў Рэспубліцы Беларусь».
Пры цесным узаемадзеянні з чэшскімі спецыялістамі пачынаючы з 2010 года праведзена зборка 40 манеўровых цеплавозаў серыі ТМЭ1 і ТМЭ2 для Беларускай чыгункі. За гэты перыяд беларускія чыгуначнікі назапасілі станоўчы вопыт вытворчасці цеплавозаў серыі ТМЭ1, ТМЭ2, а таксама арганізавалі выраб двухвосевых манеўровых лакаматываў серыі ТМЭ3. Гэта перспектыўны цеплавоз з высокімі тэхнічнымі і энергазберагальнымі характарыстыкамі. Ён адрозніваецца павышанай бяспекай ў эксплуатацыі, камфортнасцю ўмоў працы лакаматыўных брыгад, сучасным дызайнам. Камплектуючыя, дэталі і элементы, выкарыстаныя ў канструкцыі ТМЭ3, адпавядаюць самым высокім патрабаванням у галіне экалогіі, аховы здароўя абслуговага персаналу, бяспекі эксплуатацыі. На цеплавозах серыі ТМЭ3 устаноўлены рухавікі кампаніі CATERPILLAR маркі с15 Acert, выкіды шкодных рэчываў у выхлапных газах, якiя адпавядаюць Еўра 3.
Манеўровы цеплавоз ТМЭ3 прызначаны для выканання работ на маладзейных чыгуначных участках і пад'язных пуцях прамысловых прадпрыемстваў з шырынёй каляіны 1520 мм пры максімальнай хуткасці да 60 км / г ў кліматычных умовах з тэмпературай ад мінус 35 º С да плюс 40 ºС. У 2014 годзе праведзены сертыфікацыйныя выпрабаванні цеплавоза ТМЭ3 і атрыманы Сертыфікат адпаведнасці.
«У цяперашні час на беларускай магістралі ўжо эксплуатуецца 8 манеўровых цеплавозаў ТМЭ3. Інавацыйныя лакаматывы занялі годнае месца ў парку цягавага рухомага саставу Беларускай чыгункі. Да канца 2015 плануецца вырабіць яшчэ 12 лакаматываў. У нашых планах - выйсці на транспартны рынак у краіны з шырынёй каляіны 1520. Прэзентацыя ТМЭ3 на выставе ў Берліне - гэта добрая магчымасць прарэкламаваць нашу прадукцыю, наша прадпрыемства », - адзначыў намеснік Начальніка Беларускай чыгункі Уладзімір Балахонаў.
Выстава «InnoTrans» традыцыйна становіцца унікальнай пляцоўкай, як для фірмаў-вытворцаў, так і для патэнцыйных заказчыкаў пасажырскага і грузавога транспарту. Не выпадкова асаблівае месца на выставе займаюць прэзентацыі, дзе дэманструюцца апошнія мадэлі сучаснага рэйкавага рухомага саставу, навуковыя і тэхнічныя дасягненні ў галіне рэйкавага транспарту і транспартнай тэхнікі, а таксама сістэм гарадскога і прыгараднага транспарту, транспарту далёкiх накiраванняў.
Беларуская чыгунка мяркуе, што ТМЭ3 таксама зойме дастойнае месца на выставе і прыцягне ўвагу патэнцыйных пакупнікоў.
На выставе ў Берліне цеплавоз ТМЭ3 будзе экспанавацца на стэндзе №307 ў зале 2.2.
Таксама ў рамках наведвання выставы дэлегацыя Беларускай чыгункі плануе правесці шэраг сустрэч з замежнымі кампаніямі-вытворцамі чыгуначнай тэхнікі і абсталявання рухомага саставу: польскай «PESA Bydgoszcz SA», швейцарскай «Stadler Rail Group», чэскай «CZ LOKO», нямецкай «Siemens» і іншымі.
Інфармацыя падрыхтавана прэс-цэнтрам БЧ
Похоже, что этот ТМЭ3-020 сделан не в Лиде, а в Чехии. На сайте выставки это место записано под CZ Loko, а не БЧ.
http://www.virtualmarket.innotrans.de/i ... howProduct
Да и отличается он от наших ТМЭ3.
Re: ТМЭ3
А вы заметили, что он не много в ином дизайне?))
Re: ТМЭ3
Vavan писал(а):Да и отличается он от наших ТМЭ3.
Естественно, заметил, о чём и написал выше.Valentian писал(а):А вы заметили, что он не много в ином дизайне?))