http://www.litrail.lt/naujienu-archyvas ... Id=4543427
„Lietuvos geležinkeliai" pirmą kartą visuomenei atvers aukščiausią ir ilgiausią tiltą Lietuvoje – birželio 9-10 dienomis organizuojamos nemokamos ekskursijos į Lyduvėnų tiltą. Šio Raseinių rajone esančio tilto aukštis yra 42 metrai, aukščiu jis lenkia ir tokius turistinius objektus kaip Anykščių lajų takas ar Labanoro girioje esantis aukščiausias apžvalgos bokštas.
Didžiausias Lietuvoje Lyduvėnų geležinkelio tiltas paskelbtas Kultūros paminklu. Šiuo tiltu važinėja krovininiai traukiniai, pėstiesiems jis nėra pritaikytas. Be to, tai saugomas strateginis objektas, tad iki šiol žmonėms patekti ant tilto nebuvo leidžiama.
„Susidomėjimą Lyduvėnų tiltu pastebėjome jau prieš kurį laiką. Šis tiltas – unikalus inžinerinis statinys, neturintis analogo Baltijos šalyse. Nuo jo taip pat atsiveria nepakartojami vaizdai. Jei objektai, kuriais naudojasi „Lietuvos geležinkeliai", yra įdomūs ir reikalingi visuomenei, jaučiame pareigą padaryti viską, kad jais galėtų pasidžiaugti visi norintys. Todėl ir nusprendėme ant unikalaus Lyduvėnų tilto surengti ekskursijas", - pasakojo „Lietuvos geležinkelių" generalinis direktorius Mantas Bartuška.
Idėją „Lietuvos geležinkeliams" pasiūlęs internetinio kelionių žemėlapio „Lietuvon.lt" įkūrėjas Karolis Žukauskas teigia, kad Lyduvėnų tiltas – išskirtinis objektas dydžiu ir istorija, o tai, kad tokie industriniai objektai yra įdomūs keliautojams, įrodo ir pasaulinė praktika.
„Lyduvėnų tiltas unikalus savo gabaritais ir istorija - stovint šalia jo jautiesi tarsi būdamas ne Lietuvoje, kadangi mums neįprasti tokio aukščio objektai. Be to, jis puikiai dera prie įdomios gamtos aplink - šis derinys tikrai gali būti įdomus lankytojams. Pamatęs jo infrastruktūrą iš arčiau – apsaugą, pėsčiųjų tiltelį po tiltu ir t.t. – įvertinau, kad šis tiltas nesunkiai galėtų būti pritaikomas turistų lankymui. Tuo labiau, kad aukščiausias apžvalgos bokštas Lietuvoje yra 6 metrais žemesnis už tiltą. Vadinasi, čia mes galime turėti du viename - aukščiausią apžvalgos bokštą ir pažintinį taką", - kaip kilo idėja pasakoja K. Žukauskas.
Ekskursijos Lyduvėnų tiltu gali vykti tik per eismo pertraukas, todėl kol kas tiltas atveriamas tik dviems dienoms. Birželio 9-10 dienomis iš anksto užsiregistravę ir aukščio nepabūgę lankytojai galės pasižvalgyti į Dubysos slėnį ir Lyduvėnų apylinkes – jiems čia organizuojamos valandos trukmės nemokamos ekskursijos su gidais. Birželio 9 d. organizuojamos 3 ekskursijos: 11 val., 12 val. ir 13 val. Birželio 10 d. – 10 val., 12 val. ir 13 val. Ekskursijose galės dalyvauti tik iš anksto užsiregistravę ir patvirtinimą gavę asmenys.
Lyduvėnų tilto istorija prasidėjo 1916 m. – tuo metu čia vokiečių kariuomenės pionieriai pastatė medinę estakadą. Nors ir nebuvo tinkamas traukinių eismui, tuo metu Lyduvėnų tiltas buvo vienas didžiausių medinių tiltų Europoje. 1918 m. šioje vietoje pastatytas plieninis tiltas, juo vyko intensyvus keleivinių ir krovininių traukinių eismas, o pats tiltas laikytas technikos stebuklu.
Besitraukdami vokiečiai 1944 metais tiltą susprogdino, o 1952 m. pastatytas dabartinis tiltas. Lyduvėnų tiltas buvo svarbi apačioje įsikūrusio miestelio dalis. Kol šiuo tiltu vyko intensyvus traukinių eismas, sakoma, kad gyventojams nereikėdavę laikrodžių – valandas jie galėdavo pasakyti pagal važiuojančius traukinius.
Перевод Гуглом, уж простите. Может кто-то успеет...
«Открывает Литовские железные дороги жители Lyduvėnų мост: Регистрация завершена
«Литовские железные дороги будут открыты для публики в первый раз самый высокий и самый длинный мост в Литве. - 9-10 июня организует бесплатные поездки в Lyduvėnų Мост Мост Расейнский район на высоте 42 метров, а высота его впереди таких достопримечательностей как Anyksciu полога тротуара или Лабанорском лес в самой высокой башне.
Самая большая Литва Lyduvėnų железнодорожный мост объявлен памятником культуры. На мосту верховых грузовых поездов, он не приспособлен для пешеходов. Кроме того, он является стратегическим объектом сохраняется до сих пор для людей, чтобы получить на мосту не было разрешено.
«Интерес Lyduvėnų мост заметил некоторое время назад. Мост - это уникальное инженерное сооружение, без аналогов в странах Балтии. Поскольку он также предлагает уникальный вид. Если объекты, используемые Литовских железных дорог интересна и необходима для публики, мы чувствуем обязанность сделать все, что они могут наслаждаться всех желающих, поэтому мы решили на уникальном Lyduvėnų мосту устраивают экскурсии. «- сказал» Литовские железные дороги генеральный директор Mantas Бартушка.
Идея «Литовские железные дороги предложили карту онлайн путешествия» основатель Lietuvon.lt Каролис Сукааскас сказать, что Lyduvėnai мост - эксклюзивный объект размера и истории, а также тот факт, что такие промышленные объекты, представляющие интерес для путешественников и доказывает мировая практика.
«Lyduvėnų мост является уникальным по своим размерам и историям - стоя рядом с ним чувствует, находясь вне Литвы с нашей необычной высоты объектов. Кроме того, он сочетает в себе достопримечательность природы вокруг - это сочетание действительно может быть интересно для посетителей. Увидев свою инфраструктуру ближе - защиту, пешеходный мост под мостом, и т.д. - оценка, что мост может быть легко адаптирован для туристов, посещающих. Кроме того, самая высокая башня Литва 6 метров ниже моста. Таким образом, здесь мы имеем два в один - самую высокую башню наблюдения и след «- Как появилась идея рассказать К. Жукаускасом.
Туры Lyduvėnų мост может иметь место только через перерывы движения, нет никакого моста не открывается только два дня. 9-10 июня предварительной регистрации и высота бросили вызов посетители смогут исследовать долину и Dubysos Lyduvėnų окрестностей - здесь организовали час бесплатных экскурсий. 9 июня. организованы три экскурсии 11 ч., 12 ч. и 13 часов. 10 июня. -. 10 часов, 12 часов. и 13 часов. Туры будут ограничены заранее зарегистрированы и получили подтверждение лиц.
История Lyduvėnų моста началось в 1916 году. - В то время немецкие армейские пионеры построили деревянную эстакаду. Хотя это была не правильная скорость, в то время Lyduvėnų мост был один из самых больших деревянных мостов в Европе. 1918. это место построил стальной мост, он взял интенсивное пассажирское и грузовое движение поездов, а сам мост считался чудом техникой.
Отступавшие немцы взорвали мост в 1944 и 1952 годах. тока построен мост. Lyduvėnų мост был важным городом, расположенный в нижней части. В то время как мост является интенсивным движением поездов, сказал, что жители nereikėdavę часов - часы, они могли бы сказать по авто поездов.