Re: Статьи и новости
Добавлено: 16 дек 2016, 16:14
А всем перечисленным районам негде поближе загрузиться?
грамотеимінеральныя ўдабрэнні
грамотеимінеральныя ўдабрэнні
А сколько там путей на конце, кстати?Саныч писал(а):Ну вообще то подъездные от Гродзянки в червенском раоне и находятся
То есть, перед погрузкой в вагоны лес 250–300 км везут автомобилями? Это конкурс «увези бревно дальше»?TRAINer писал(а):у Градзянцы вядуць пагрузку 14 лясгасаў з розных абласцей краіны. Тут загружаюць свае лесаматэрыялы не толькі мясцовы, але і Навагрудскі, Клімавіцкі, Бешанковіцкі, Петрыкаўскі і іншыя лясгасы
Заедьте в район Национального аэропорта. Там до сих пор последствия урагана разгребают лесхозы Витебщины. Вся их техника с номерами Витебского региона.Wowan писал(а):То есть, перед погрузкой в вагоны лес 250–300 км везут автомобилями? Это конкурс «увези бревно дальше»?TRAINer писал(а):у Градзянцы вядуць пагрузку 14 лясгасаў з розных абласцей краіны. Тут загружаюць свае лесаматэрыялы не толькі мясцовы, але і Навагрудскі, Клімавіцкі, Бешанковіцкі, Петрыкаўскі і іншыя лясгасы
http://euroradio.fm/dyrekcyya-belaes-pa ... ya-reaktarДырэкцыя БелАЭС пацвердзіла інцыдэнт падчас перавозкі новага корпуса рэактара
26 снежня на сайце "Хартыя 97" са спасылкай на жыхара Талачынскага раёна з'явілася інфармацыя пра інцыдэнт з новым корпусам рэактара для БелАЭС. Крыніца сцвярджала, што корпус мог атрымаць пашкоджанні падчас перавозкі па чыгунцы, таму што закрануў апору кантактнай сеткі.
Днём 27 снежня у Дырэкцыі будаўніцтва БелАЭС у размове з Еўрарадыё гэтую інфармацыю пацвердзілі часткова. Па словах супрацоўнікаў прэс-службы Дырэкцыі, інцыдэнт на чыгунцы насамрэч адбыўся, аднак дробныя пашкоджанні атрымаў не корпус рэактара, а ахоўны металічны транспартны кажух.
"26 снежня 2016 года падчас выканання манеўровых аперацый на станцыі Слаўнае Беларускай чыгункі ў негабарытным месцы адбыўся нязначны дотык ахоўнага металічнага транспартнага кажуха звышгабарытнага грузу (корпуса рэактара для Беларускай АЭС) аб апору кантактнай сеткі. Пашкоджанняў на корпусе рэактара не выяўлена. Парушэння графіка руху цягнікоў не было. Груз накіроўваецца далей па ўстаноўленым раскладзе", ― гаворыцца ў афіцыйным паведамленні Дырэкцыі будаўніцтва БелАЭС.
Папярэдні інцыдэнт з ужо дастаўленым на будаўнічую пляцоўку корпусам рэактара адбыўся ў ліпені ― шматтонная металічная канструкцыя "саслізнула на грунт" з вышыні некалькіх метраў. Пра інцыдэнт афіцыйна не паведамлялася некалькі тыдняў, аднак у выніку дзякуючы публікацыям у СМІ, "Расатам" прызнаў, што здарэнне адбылося насамрэч, а беларускі бок выказаў жаданне замяніць корпус рэактара на новы.
я вот только понять не могу, какие маневры могли быть для такого груза по славному?Интагар писал(а):http://euroradio.fm/dyrekcyya-belaes-pa ... ya-reaktar
вот и я подумал, что это максимум того, что могло произойти.TRAINer писал(а):На бок под обгон. Правда, это не маневры.
Вообще очень странно, ведь два таких вагона (спереди и сзади) как раз для того, что бы предотвратить какое либо касание реактора. Повезло, что хоть не сам реактор цепанули.andrew писал(а):вот и я подумал, что это максимум того, что могло произойти.TRAINer писал(а):На бок под обгон. Правда, это не маневры.
как так вляпаться-то получилось.. поставили на боковой, по которому габарит не меряли, что ли..
https://news.tut.by/society/525669.htmlФотофакт. Новый корпус реактора везут на АЭС
жесть...TRAINer писал(а):Потасовку железнодорожников на корпоративе в Лунинце разгоняли с помощью слезоточивого газа
Читать полностью: https://news.tut.by/accidents/525881.html
https://life.ru/t/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0 ... m_vaghonieПассажиры поезда Киров — Москва ехали в –36°C в неотапливаемом вагоне
Пассажиры поезда Киров — Москва пожаловались на неотапливаемый вагон в составе. По их мнению, температура внутри не поднималась выше 0°C, а на улице столбики термометров опускались до –36°C. Пассажиры сели в вагон в 1:15 8 января.
— Мы все в вагоне начали одеваться в шубы, пуховики. Сразу вызвали проводницу, а она сказала, что двоих своих начальников известила о ЧП, но сделать ничего не может. Также сотрудница РЖД сообщила нам, что вагон наш в аварийном состоянии уже восьмые сутки, но билеты на него продолжают продавать, — сказала пассажирка Ирина.
Как рассказали Лайфу, в поезде мёрзли пассажиры только одного вагона, остальные отапливаются.
— Многие люди из нашего вагона вышли в Нижнем Новгороде и были счастливы, что наконец покинули холодильник. На момент выезда из Кирова за окном было –36°C градусов. Потом зашли новички и начали раздевать детей, думая, что у нас тепло. Мы быстро их одёрнули, — подчеркнула Ирина.