Re: Статьи и новости
Добавлено: 18 фев 2014, 14:10
Ну так 88 на момент столкновения, а не на момент вылетания. Я не думаю, что они сбили машину и дальше в тяге поехали. Даже без тормозов скорость же по идее гасилась постепенно.
http://www.rh.by/by/270/10/8510/?tpl=105Жанчына ў міліцыі нават мае перавагу
Маладзечна, Aўтар: Зоя ХРУЦКАЯ
7.03.2014. 10:34
Сядзеў на пероне ў дзве гадзіны ночы і не заўважыў цягнік, курыў у тамбуры, сарваў стоп-кран, скраў мабільнік – хто займаецца гэтымі справамі і як пазбегнуць няшчасцяў на чыгунцы?
Пра тое, чаму існуе транспартная міліцыя і з-за чаго адбываюцца злачынствы і здарэнні на чыгунцы, распавяла Таццяна Субач, лейтэнант міліцыі, старшы інспектар службы групы аховы правапарадку і прафілактыкі Маладзечанскага аддзела ўнутраных спраў на транспарце.
Чым займаецца транспартная міліцыя
− Правапарушэннямі і злачынствамі, якія адбыліся на аб’ектах чыгункі. На маладзечанскай чыгунцы ёсць пяць буйных аб’ектаў: лакаматыўнае дэпо, рэфрыжэратарна-вагоннае дэпо, дыстанцыя пуці, дыстанцыя сігналізацыі і сувязі, а таксама станцыя Маладзечна. У нас дастаткова буйная галіна, мы абслугоўваем чатыры накірункі: полацкі, мінскі, гудагайскі і лідскі.
Спецыфіка працы транспартнай міліцыі, вядома, ёсць. Каб агледзець, скажам, цечу груза − неабходныя спецыяльныя веды. Калі ўчастковы інспектар прыйшоў з сямейнага скандала, дзе муж збівае жонку, яму будзе складана зрабіць агляд цягніка. Не будзеш жа тлумачыць “Ну вось тут, пад калёсікам, каля сіняй дэталькі, цячэ нейкая вадкасць”.
− Дзе найчасцей штосьці здараецца?
− Станцыя Алёхнавічы, наогул, мінскі кірунак. Там найбольш правапарушэнняў, часта выпіваюць. Калі шчыра, гэта наогул як асобная краіна. Некаторыя хоць дзе пераходзяць пуці. Я сама прыязджаю, бачу: ідзе чалавек ну проста перад цягніком! Куды ты? Прыцягнулі да адказнасці за пераход у неналежным месцы. Але парушальніка гэта не хвалюе − як ішоў, так і далей пойдзе.
У 2013 годзе адбылося 11 выпадкаў траўматызму на тэрыторыі, за якую адказвае Маладзечанскі аддзел УУС на транспарце.
Што крадуць на чыгунцы
− Работнікі чыгункі − дызельнае паліва. А вось кражы ў пасажыраў найчасцей адбываюцца праз нядбайнасць гаспадароў, абыякавасць да ўласнай бяспекі. Едзе ён у навушніках, пакінуў недзе свае рэчы − і ўсё, на іх нуль увагі. Таму так часта крадуць сумкі з рэчамі, прадуктамі. Як пасажыры спяць у цягніках? Ну пакладзі сумку пад галаву, схавай тэлефон. Не, ён мабільнік наогул пакладзе недзе побач − і як тут яго не ўзяць?
Вялікая праблема − нецвярозыя людзі і ў цягніках, і наогул каля чыгункі. Тады чалавека і абакрасці нескладана, а часам здараецца і яшчэ горшае.
Каля 80% здарэнняў − па прычыне таго, што пацярпелы быў нецвярозы. З-за гэтага чалавек можа не заўважыць той жа цягнік. Са зводкі: бег перад ідучым цягніком, ляжаў у каляіне пуцей, проста сядзеў на краі платформы і размаўляў у дзве гадзіны ночы. Ён сядзеў і не чуў, як на яго едзе грузавы цягнік!
− Што рабіць з курыльшчыкамі ў тамбурах?
− Званіце ў 102, нам перададуць ваша паведамленне. У кожным тамбуры ёсць папярэджанне пра штрафы да чатырох базавых велічынь, і адказнасць прапісаная. Адна справа, калі там кураць падчас руху. Але кураць у тамбурах за дзесяць хвілін да адпраўлення! Выйдзі пакуры на перон. Яны стаяць у тамбуры і кураць!
Акрамя курэння, сярод самых частых парушэнняў распіццё спіртнога, прычым наогул на аб’ектах чыгункі і пераход у непрадугледжаным месцы. Ёсць жа насцілы − не, некаторым трэба перайсці за некалькі метраў да пераходу, але толькі не па ім. Нават на чыгуначным пераездзе некаторыя кіроўцы праязджаюць проста перад цягніком.
Здараецца, зайшла бабуля-пенсіянерка, электрычка толькі адпраўляецца, а яна зразумела, што пераблытала электрычку. Ці чалавек праспаў свой прыпынак. І зрывае стоп-кран. За гэта прадугледжаная адказнасць, і парушальнік мусіць выплаціць да трох базавых.
− Як вы працуеце з “пастаяльцамі” на вакзале?
− Аказваецца, гэта вельмі хітрыя людзі. Яны не на вакзале начуюць. Заходзяць у цягнік з білетам. Ні рэвізор, ні міліцыя не маюць права яго здымаць. Грошы на білет у іх знаходзяцца. І катацца чалавек можа хоць увесь дзень − ён з білетам. Калі, напрыклад, моцны мароз, мы не маем права выганяць бамжоў.
Ёсць супрацоўнікі патрульна-паставой службы, якія кругласутачна ахоўваюць правапарадак на чыгунцы. Яны аглядаюць прыбываючыя і адыходзячыя цягнікі, удакладняюць абстаноўку ў шляху следавання. На вакзале ёсць кругласутачнае кафэ, дзе не забаронена піць спіртныя напоі, але мы хочам гэта забараніць.
“І ў тры ночы змяняюся”
− Чаму вы пайшлі ў міліцыю?
− Мне было цікава заняцца міліцэйскай справай. Але праца ў райаддзеле міліцыі... Там шмат работы з сямейнымі скандаламі, непрыемнымі з‘явамі. На маю думку, гэта праца не зусім падыходзіць дзяўчыне, негатыўна ўплывае на яе асобу.
Па штаце ў Маладзечанскім аддзеле ўнутраных спраў на транспарце – 36 супрацоўнікаў.
Паблажак да мяне асаблівых няма. Ставяць на дзяжурствы, на дзяжурствы па выхадных, і ў тры гадзіны ночы змяняюся. Здараецца, мужчыны кажуць: “Ну як гэта, дзяўчына ў міліцыі”.
Вядома, дзяўчына ў патрулі ці ўчастковым − гэта я не зразумею. Ну ўявіце: кволую дзяўчыну адправіць да п’янага мужыка, які і ўдарыць можа. Тут і спецсродкі не абароняць. А вось аналітычная праца, работа дазнавацеля ці следчага − жанчына часта нашмат больш скурпулёзна ставіцца да працы, да таго ж расследавання, папяровай працы. На такіх пасадах жанчыны нават могуць мець перавагу.
Поезд "Минск-Симферополь": одни хотят разделить Украину, другие стать частью России, а третьи - Беларуси
...
Границу, по словам украинских таможенников, в поезде пересекает порядка 50 человек. Некоторое время назад, по словам проводников, количество пассажиров доходило до 135 человек.
...
В трех купейных вагонах поезда едет несколько человек. Один из них в какой-то момент вообще оказывается пустым.
Читать полностью: http://news.tut.by/society/389790.html?sub=1
В субботу 22 февраля ехал на 21.50, в своём вагоне насчитал 20 человек, умножаем на 10, получаем 200. Вы работаете осмотрщиком пассажирских вагонов, проследили бы лучше, сколько там народу едет. Я бы в этом воздуховозе вагона 3 оставил бы, и ему б хватило. А не электрички бы отменял. Сомневаюсь, что от этого поезда у БЧ убытков меньше, чем от несчастной электрички.PAShA писал(а):Сегодня (точнее уже вчера) Минск-Пасс - Молодечно, на 10 вагонов повезет если человек 10 набралось, Молодечно - Минск прибытием 23.57 такая же ситуация. И это только то, что опалось мне на глаза сегодня, а наблюдаю я такое работая на вокзале регулярно и именно с 10-ю людьми только на Молодечно заметил сегодня. На Бобруйск ЭПР к моему удивлению на свои 4-е вагона в 4 утра наберает в будний день по больше (считаю проходя мимо регулярно проходя мимо и менее 10 человек никогда не насчитывал ( не считая рабочего персонала)). И я не борюсь, просто начали тему по поводу того, что все электрички набиваются, их не хватает и урезать ни одну не в коем случаи нельзя.
Реконструкцию железнодорожного вокзала в Гродно планируется завершить в первом квартале текущего года, сообщила начальник ПТО Гродненского областного управления по надзору за рациональным использованием ТЭР Департамента по энергоэффективности Зоя Ситько.
......
http://vgr.by/economics/14217-grodno-mo ... uyu-evropuВозле станции Аульс планируется строительство крупнейшего на Гродненщине транспортно-логистического центра, предназначенного для перевалки контейнерных грузов. Если проект будет реализован, Гродно станет воротами в Восточную Европу и обретет статус сухого порта.
В реализации проекта заинтересована польская кампания «Андрэкс», имеющая богатый опыт в сфере логистики.
По словам посла РБ в Литве Александра Короля, только первая стадия реализации проекта оценивается в 30 млн евро. Сюда входят строительство пяти км узкой европейской колеи, площадки с железнодорожными ветками «узкоколейки» и стандартной для стран постсоветского пространства «широкой» колеей, крытых складов-ангаров для хранения контейнерных грузов и другой необходимой инфраструктуры.
Подобный транспортно-логистический центр необходим для того, чтобы мелкие контейнерные грузы, простаивающие месяцами в ожидании корабля, могли доставляться к месту назначения по железной дороге.
— Только одна Москва испытывает потребность в доставке сорока тысяч контейнеров, — отметил дипломат.
Реализация проекта открывает для Запада широкие горизонты в восточном направлении (Россия, Казахстан и Китай), что автоматически повышает транзитную привлекательность нашей страны.
Справедливости ради отметим, что литовская сторона тоже заинтересована в реализации различных проектов по логистике. Как сообщил посол Литвы в Республике Беларусь Эвалдас Игнатавичюс, связать Европу с востоком посредством Литвы и Беларуси в направлении Китая — сейчас одна из приоритетных задач.
Кстати, из Клайпеды в Поднебесную курсирует контейнерный поезд с названием «Солнце». Время его следования — 19 суток. Но его возможности явно ограничены, раз мелкие контейнерные грузы вынуждены простаивать в ожидании транспорта.
АФН писал(а):В Беларуси на 30% дорожает проезд железнодорожным транспортом
29.03.2014 14:18 | АФН
В Беларуси с 1 апреля 2014 году будут значительно повышены тарифы на перевозки пассажиров и багажа железнодорожным транспортом. Соответствующее решение утверждено постановлением Минэкономики от 12 марта 2014 года № 23.
Тариф на проезд на региональных линиях эконом-класса подорожает на 33,3% до 1200 рублей за одну зону проезда и до 120 рублей за 1 км проезда.
Стоимость поездки на поездах городских линий повышена на 32% до 6600 рублей при перевозке пассажиров в пределах одного тарифного пояса, на 30% до 7800 рублей при перевозки пассажиров в пределах двух тарифных поясов, на 30,9% до 11400 рублей в пределах трех и на 30% до 15600 рублей в пределах четырех тарифных поясов.
На 33% подорожала стоимость проезда пассажиров поездами на региональных линиях бизнес-класса.
Кроме того, на 25-33% увеличены тарифы на перевозки багажа на городских, региональных и межрегиональных линиях.
бизнескласс - это скорые поезда, эконом-класс - пассажирские.Wowan писал(а):Нашел этот законопроект: http://pravo.by/main.aspx?guid=3941&p0=2014006001. Любопытное чтиво.
Региональные и межрегиональные линии подразделяются на бизнес-класс и эконом-класс в зависимости от скорости движения поездов и остановок в населенных пунктах.
Не баись не последнее подорожание. Думаю ещё на 30% до конца года будет, а то и дважды. 1,3х1,3х1,3 = 2,2 Это у же кое что.На 30%
Маловато будет