Страница 6 из 6

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 12 июн 2018, 15:11
Кастусь Шыталь
Планавалі і не збудавалі. Inżynier Kolejowy, Nr. 5, 1935 год. У 1935 годзе Міністэрства Камунікацыі Польскай Рэспублікі мелася пачаць будаваць 23-кіламетровы адрэзак чыгункі ад Наваельні да Наваградка. Гэтая чыгунка мелася замяніць старую вузкакалейку, якая не адпавядала патрэбам ваяводскага места. На лініі мусілі быць дзве станцыі - Кушалева і Наваградак, а станцыя ў Наваградку мусіла быць на заходняй ускраіне места, за 400 метраў ад дагэтуляшняй станцыі вузкакалейкі.

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 12 июн 2018, 19:56
Кастусь Шыталь
Крыху фактаў з гісторыі нашых чыгунак. У 1931 годзе быў самы разгар гаспадарчага крызісу, але Польскія Дзяржаўныя Чыгункі праводзілі значныя інвестыцыйныя працы ў Заходняй Беларусі.

- Пачата будаўніцтва мастоў праз Нёман на лініях Ліда - Баранавічы і Ліда - Ваўкавыск, праз Шчару і Зэльвянку на лініі Баранавічы - Ваўкавыск, праз Шошу на лініі Маладзечна - Загацце.

- Перабудавана з каляіны 600 мм на 750 мм, і спрамлена ў многіх месцах вузкакалейная чыгунка Дукшты - Друя.

- Поўным ходам ішло будаўніцтва чыгункі Варапаева - Друя, былі амаль скончаныя земляныя работы ад Варапаева да Мёр і пакладзеныя першыя 20 км рэек ад Варапаева.

- Была пабудаваная сістэма блакавання на лініі Варшава - Берасце.

Крыніца: Rocznik Statystyczny Polskich Kolei Państwowych za rok eksploatacyjny 1931.

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 12 июн 2018, 20:04
Кастусь Шыталь
У 1931 годзе яшчэ згадваецца як дзеючая вузкакалейная чыгунка Косава (ст. Косава) - Хахлоўка, даўжынёй 20 кіламетраў. На тапаграфічнай мапе маштабу 1:25 000 яна пазначаная. У чэрвені 1936 года быў абвешчаны тэндар на продаж рэек гэтай вузкакалейкі.

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 08 сен 2018, 19:37
Кастусь Шыталь
1 октября 1928 года станция Mołczadź переименована в Mickiewicze.

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 08 сен 2018, 19:59
Кастусь Шыталь
Słowo, Nr. 236, 16.10.1928. Торжественное открытие 57-километровой узкоколейной железной дороги Ганцевичи - Денисковиче - Хоминка, принадлежащей князьям Радзивиллам. Дорога служила для эксплуатации леса, а также для связи с отделами Корпуса Охраны Пограничья. (Если не ошибаюсь, где-то читал, что в конце 1930-х пограничники купили эту дорогу у Радзивиллов).

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 08 сен 2018, 20:09
Кастусь Шыталь
Słowo, Nr. 239, 17.10.1928. В феврале 1926 года адвокат Терликовский, в дороге к станции Зельва, на незакрытом шлагбаумом переезде попал под поезд, который разрушил ему кисть руки. Суд признал вину железной дороги и обязал выплатить потерпевшему 150.000 злотых (примерно $17.000 по тогдашнему курсу - сейчас это было бы примерно $250.000 с учётом долларовой инфляции).

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 08 сен 2018, 20:16
Евгений Громов
Адвокат хорошо доказал профессионализм.

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 18 окт 2018, 10:02
Кастусь Шыталь
Dzieńnik Wileński, Nr. 254, 07.11.1924. Статья о планах развития железнодорожной сети на Северо-Восточных Землях Польши. Перечислен целый ряд планируемых к постройке линий (спойлер: ни одна из них не была построена).
https://drive.google.com/open?id=1fmgaS ... t9sNatOliV

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 02 ноя 2018, 15:13
sgr
Железнодорожное. 1937.
https://matsam.livejournal.com/2651221.html

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 08 ноя 2018, 13:39
sgr

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 07 дек 2018, 11:01
sgr

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 20 мар 2019, 13:55
sgr

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 20 мар 2019, 14:03
sgr

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 21 май 2019, 22:27
Кастусь Шыталь
Можа, каму паравоз трэба? :) Dziennik Wileński, Nr. 226, 02.10.1926.

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 25 окт 2019, 10:33
Кастусь Шыталь
На станцыі Ліда 17 кастрычніка 1929 года з-за памылкі сігналіста ледзь не сутыкнуліся пасажырскія цягнікі №817 Вільня - Варшава і №312 Баранавічы - Вільня. Катастрофы ўдалося пазбегнуць дзякуючы рэакцыі машыніста цягніка №817, які паспеў спыніцца, калі ўбачыў, што ідзе на заняты шлях.

Крыніца: Kurjer Wileński, Nr. 242, 22.10.1929.

Re: Железные дороги на страницах старых газет

Добавлено: 27 окт 2019, 00:08
Vavan
Как ради трамвайного проекта чуть не разобрали пути на Молодечно и Барановичи
18 января «Зьвязда» в большой статье в целом повторяет схему маршрутов, указанных Майкапаром, добавляя к ним перспективную линию на Кальварию по Раковской и Кальварийской улицам. Однако на следующий день (!) планы радикально меняются. Совещание при Горсовете приняло неожиданное решение: сделать основным вокзалом тот, что находится в районе нынешней товарной станции, снести виадук (сейчас — Западный мост) и демонтировать пути, по которым в наши дни поезда идут со станции Минск-Пассажирский в сторону Молодечно и Барановичей. Если бы это ходатайство приняли, город сегодня выглядел бы совершенно иначе. А вот идея объединить два вокзала была не новой — в 1929 году так и поступили.
Читать полностью: culture/657154